Szkolenia
social media
Obecność w social media to teraz must have dla każdej marki! Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok - to miejsca, w których musi być ona obecna, by istniała w zbiorowej świadomości Klientów.
Social media dają niesamowitą okazję bycia ze swoimi odbiorcami tu i teraz! Ale trzeba wiedzieć jak to robić, by działania marki przynosiły benefity i nie powodowały sytuacji kryzysowych. Chcesz dowiedzieć się co robić aby być w trendach i jak nie popełnić socialowego faux pa?
Wróżono koniec temu portalowi, a jednak nadal istnieje i ma się dobrze. Wprawdzie obecnie FB jest w większości używany przez starszą grupę docelową, ale taki podział pozwala zróżnicować komunikację i dobrać odpowiedni kanał do interesującego nas targetu.
Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Aby pomóc Ci w podjęciu decyzji przygotowaliśmy krótki test. Odpowiedz na poniższe pytania „tak” lub „nie”:
- Czy chcesz poznać potencjał i możliwości potężnego serwisu, jakim jest Facebook?
- Czy zastanawiasz się nad założeniem firmowego fanpage lub już go masz, ale nie wiesz, jak go rozkręcić?
- Czy jesteś ciekaw tego, jak tworzyć angażujące, wartościowe posty i być online?
- Czy zależy Ci na pozyskaniu nowych fanów dla Twojego profilu firmowego?
- Czy w Twojej firmie przydałaby się wiedza na temat tego, jak zdobyć lepsze zasięgi publikowanych postów?
- Czy chcesz umieć sensownie, merytorycznie dyskutować z potencjalnymi i obecnymi klientami na Facebooku?
- Czy masz świadomość, że dobrze byłoby wypromować witrynę firmową w social media?
- Czy pragniesz zwiększyć konwersję i sprzedaż swoich produktów dzięki narzędziom, jakie udostępnia Facebook?
- Czy chcesz wiedzieć, jak ocenić skuteczność prowadzonych działań?
Większość odpowiedzi jest na tak?
Zaczęliśmy jako istoty obrazkowe, zatoczyliśmy koło i znów od tekstu wolimy obrazy. Instagram daje olbrzymie możliwości dla contentu wizualnego czy to w postaci postów, stories czy tak ostatnio popularnych reels’ów. Jak przygotować i promować content, by trafił do Twojej grupy docelowej? Dowiesz się tego z naszego szkolenia!
Szkolenie z Instagrama pomoże Ci:
- przygotować i prowadzić angażujący profil biznesowy na Instagramie,
- zachować spójność przekazu i zbudować świadomość marki,
- tworzyć ciekawe, zwracające uwagę odbiorców posty, reels’y i ISS
- skutecznie używać hashtagów,
- korzystać z wybranych programów do obróbki fotografii i animacji,
- legalnie pozyskiwać followersów,
- zwiększać zasięgi swoich postów,
- planować publikację postów na Instagramie,
- korzystać z danych o geolokalizacji w celu pozyskania klientów,
- analizować i monitorować efekty podejmowanych działań.
Interesuje Cię profesjonalne szkolenie z Instagrama!
To platforma, która ma prezentować profesjonalny wizerunek Twojej firmy jako wiarygodnego partnera biznesowego czy ciekawego pracodawcę. Publikowany tam content musi adresować oczekiwania użytkowników, dlatego powienien być tworzony indywidualnie z naciskiem na benefity lub sukcesy biznesowe Twojej marki.
Jak je komunikować, by odnieść sukces? To i nie tylko to, zdradzimy Ci w trakcie szkolenia!
Zdobędziesz wiedzę na temat:
- specyfiki tego portalu i reguł nim rządzących,
- kreowania wizerunku specjalisty i lidera w swojej branży,
- umiejętnego rozbudowywania sieci kontaktów biznesowych,
- sposobu włączenia profilu na LinkedIn w strategię wizerunkową Twojej firmy,
- tworzenia merytorycznych treści, korespondujących z wizją i misją marki,
- przygotowywania atrakcyjnych wizualnie publikacji, zwracających uwagę potencjalnych partnerów w biznesie,
- wyszukiwania kontaktów: kandydatów na pracowników lub współpracowników,
- budowania strategii komunikacji dla osób, zatrudnionych na poszczególnych szczeblach,
- analizy podejmowanych działań.
Zainwestuj w profesjonalny profil swojej firmy!
Stacjonarnie lub online!
Działamy tak, by dopsować się do Twoich potrzeb, dlatego możesz u nas wybrać:
- szkolenia offline – realizowane w siedzibie Twojej firmy;
- szkolenia online – przeprowadzane w całości zdalnie.
Aby uczestnicy mogli wynieść ze szkoleń jak najwięcej,
- wiedza teoretyczna poparta jest konkretnymi przykładami z życia;
- przekazujemy dobre praktyki oraz działania, których firma powinna unikać;
- zdradzamy, zasady działania algorytmów;
- prezentujemy najnowsze trendy w mediach społecznościowych.
Po ukończeniu szkolenia każdy z uczestników jest gotowy, by od razu zastosować zdobytą wiedzę w praktyce.
Gotowi na porządną dawkę socialowej wiedzy?