Szkolenia z linkedin - ikona linkedin

Szkolenia z LinkedIn

Portale społecznościowe są świetnym miejscem do tego, aby dać się poznać potencjalnym klientom. Jednak to nie wszystko. Wybrane serwisy, takie jak LinkedIn, pozwalają dotrzeć do partnerów z branży, znaleźć współpracowników lub nawiązać inne kontakty biznesowe. Największy biznesowy portal społecznościowy – LinkedIn – na pewno opłaca się uwzględnić w swojej strategii działalności. Nie tylko pozwala on zaprezentować wizerunek firmy, ale i wykreować markę osobistą. To serwis, w którym użytkownicy dzielą się użyteczną wiedzą, budując tym samym swój obraz specjalistów w branży.

Szkolenie z LinkedIn: czy warto?

Profesjonalny profil na LinkedIn to swoista wizytówka. Może on pełnić funkcję biznesowego portfolio i prezentować wszystkie cechy, mające znaczenie przy szukaniu kogoś do współpracy bądź pozyskiwaniu klienta. Jednak założenie profilu i podanie w nim wartościowych informacji to jedno. Warto również nauczyć się strategii komunikacji biznesowej, a więc opanować dobre praktyki, które sprawdzą się w nawiązywaniu relacji przez LinkedIn. Przygotowane przez nas szkolenia to dawka użytecznej wiedzy, którą będzie można zastosować zaraz po kursie.

Szkolenie z LinkedIn prowadzone jest przez ekspertów, mających spore doświadczenie w zarządzaniu biznesowymi profilami w tym portalu. Wiedzą oni, jak wykorzystać możliwości tego serwisu i jak połączyć je ze specyfiką poszczególnych branż. Naszym celem jest przekazanie uczestnikom praktycznych umiejętności, zgodnych z dobrymi praktykami publikacji w tym medium oraz zaprezentowanie konkretnych narzędzi. W trakcie szkolenia zachęcamy do zadawania pytań.

Czego uczymy, czyli plan szkolenia

Podczas kursu z obsługi i administrowania treścią na LinkedIn, zdobędziesz wiedzę, dotyczącą:

  1. specyfiki tego portalu i reguł nim rządzących,
  2. kreowania wizerunku specjalisty i lidera w swojej branży,
  3. umiejętnego rozbudowywania sieci kontaktów biznesowych,
  4. sposobu włączenia profilu na LinkedIn w strategię wizerunkową Twojej firmy,
  5. tworzenia merytorycznych treści, korespondujących z wizją i misją marki,
  6. przygotowywania atrakcyjnych wizualnie publikacji, zwracających uwagę potencjalnych partnerów w biznesie,
  7. wyszukiwania kontaktów: kandydatów na pracowników lub współpracowników,
  8. budowania strategii komunikacji dla osób, zatrudnionych na poszczególnych szczeblach,
  9. analizy podejmowanych działań.

Zainwestuj w rozwój swojej firmy – skontaktuj się z nami, aby umówić się na szkolenie z LinkedIn w Twoim biurze lub kurs zdalny dla pracowników. Zapraszamy!