Szkolenia z instagrama - Kobieta trzymająca telefon z włączonym instagramem

Szkolenia z Instagram

Internet zasypuje użytkowników prawdziwym nawałem informacji. W dobie tak dużej konkurencji nie jest łatwo przebić się ze swoją ofertą. Na pewno długie elaboraty w tym nie pomogą. Za to obraz – owszem! Często jesteśmy wzrokowcami, dlatego to właśnie obrazy do nas najlepiej przemawiają. To na sile przekazu graficznego opiera się Instagram.

Ten serwis, zyskujący w naszym kraju coraz większą popularność, to świetne miejsce do zaprezentowania swojej oferty w ciekawej wizualnie formie. Dostępne w nim zdjęcia, grafiki i barwne animacje każdego dnia są lajkowane lub komentowane przez mnóstwo osób. Aby jednak móc prowadzić skuteczny, angażujący profil firmowy na Instagramie, opłaca się przejść stosowne szkolenie z Instagrama. Dlaczego i Twoja marka nie miałaby podzielić się czymś wartościowym z jego użytkownikami?

Komu proponujemy szkolenie z Instagrama?

Oferta szkoleniowa kierowana jest do wszystkich osób, chcących wdrożyć w swoim biznesie kolejny kanał komunikacji z klientami. To szkolenie przyda się przede wszystkim:

  1. osobom, prowadzącym własną działalność i chcącym wypromować swoją markę,
  2. kandydatom na stanowisko specjalisty ds. marketingu,
  3. tym, którzy mają już konto firmowe na Instagramie, ale nie wiedzą, jak nim zarządzać,
  4. firmom, oferującym oryginalne produkty i chcącym zaprezentować je w atrakcyjnej wizualnie postaci,
  5. wszystkim tym, którzy chcą wykorzystać potencjał biznesowy, jaki daje Instagram.

Szkolenia odbywają się stacjonarnie lub zdalnie. Prowadzone są przez osoby z pasją, na co dzień działające w obszarze mediów społecznościowych i mające doświadczenie w prowadzeniu profili biznesowych. Nasze szkolenie to nie tylko teoria, ale i konkretne, interesujące przykłady. Na życzenie możemy zorganizować kurs w siedzibie Twojej firmy.

Program szkolenia z Instagrama: czego się nauczysz?

Kurs da Ci szeroką i praktyczną wiedzę na temat tego, jak funkcjonuje ten serwis społecznościowy i co daje posiadanie w nim aktywnego konta. Dowiesz się, jakie są preferencje i sposoby działania użytkowników serwisu Instagram. Zrozumiesz wymagania, dotyczące zamieszczanych tam treści oraz poznasz sposoby na ich wykreowanie.

Jeśli zdecydujesz się na szkolenie z Instagrama, po jego ukończeniu będziesz wiedzieć, jak:

  1. przygotować i prowadzić angażujący profil  biznesowy na Instagramie,
  2. zachować spójność przekazu i zbudować świadomość marki,
  3. tworzyć ciekawe, zwracające uwagę odbiorców posty,
  4. skutecznie używać hashtagów,
  5. korzystać z wybranych programów do obróbki fotografii i animacji,
  6. legalnie pozyskiwać followersów,
  7. zwiększać zasięgi swoich postów,
  8. planować publikację postów na Instagramie,
  9. korzystać z danych o geolokalizacji w celu pozyskania klientów,
  10. analizować i monitorować efekty podejmowanych działań.

Zapraszamy do udziału w profesjonalnym szkoleniu z Instagrama!