Szkolenia z Facebooka

Nie od dziś wiadomo, że obecność w mediach społecznościowych znacząco wpływa na rozpoznawalność marki. Niektórzy żartobliwie mawiają, że ten, kogo nie ma na Facebooku – nie istnieje. Dziś blisko połowa Polaków korzysta z tego portalu i jest online. Wiele osób każdego dnia zagląda tam, aby miło spędzić czas, nawiązać kontakt ze znajomymi lub znaleźć interesujące informacje. Nierzadko użytkownicy obserwują profile marek, biorą udział w konkursach czy wysyłają zapytania produktowe do firm. Facebook, mający miliony użytkowników w całym kraju, jest zatem świetnym kanałem komunikacji marketingowej.

Szkolenia – Facebook

Aby jednak zbudować wizerunek marki na Facebooku i przekonać do siebie odbiorców, trzeba mieć wiedzę o dostępnych w tym portalu narzędziach i o możliwościach, jakie daje firmowe konto na Facebooku lub płatna reklama. My oferujemy Ci tę wiedzę – serwowaną przez praktyków z doświadczeniem. Korzystają oni na co dzień z mediów społecznościowych, obsługując profile firmowe i prowadząc kampanie reklamowe w tym portalu.

Proponujemy:

  1. szkolenia z Facebooka offline – realizowane m.in. w siedzibie firm, na ich zlecenie,
  2. kursy online, przeprowadzane w całości zdalnie.

Aby uczestnicy mogli wynieść ze szkoleń jak najwięcej, wiedza teoretyczna jest tutaj poparta konkretnymi przykładami z życia. Przekazujemy dobre praktyki korzystania z Facebooka, zasady działania jego algorytmów i prezentujemy najnowsze trendy w mediach społecznościowych. Po ukończeniu szkolenia każdy z uczestników jest gotów do tego, aby zastosować zdobytą wiedzę w praktyce. Jeszcze tego samego dnia będziesz mógł zacząć działać, wiedząc już, jak się za to zabrać i na co zwrócić uwagę!

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

Zastanawiasz się, czy szkolenie z Facebooka jest potrzebne Tobie lub Twoim pracownikom? Aby pomóc Ci w podjęciu decyzji, przygotowaliśmy krótki test. Po prostu odpowiedz na poniższe pytania „tak” lub „nie”:

  1. Czy chcesz poznać potencjał i możliwości potężnego serwisu, jakim jest Facebook?
  2. Czy zastanawiasz się nad założeniem firmowego fanpage lub już go masz, ale nie wiesz, jak go rozkręcić?
  3. Czy jesteś ciekaw tego, jak tworzyć angażujące, wartościowe posty i być online?
  4. Czy zależy Ci na pozyskaniu nowych fanów dla Twojego profilu firmowego?
  5. Czy w Twojej firmie przydałaby się wiedza na temat tego, jak zdobyć lepsze zasięgi publikowanych postów?
  6. Czy chcesz umieć sensownie, merytorycznie dyskutować z potencjalnymi i obecnymi klientami na Facebooku?
  7. Czy masz świadomość, że dobrze byłoby wypromować witrynę firmową w social media?
  8. Czy pragniesz zwiększyć konwersję i sprzedaż swoich produktów dzięki narzędziom, jakie udostępnia Facebook?
  9. Czy chcesz wiedzieć, jak ocenić skuteczność prowadzonych działań?

Jeśli na większość tych pytań odpowiedź brzmi: tak, nie wahaj się! Umów się z nami na szkolenie w dogodnym miejscu i terminie. A może wolisz szkolenie online? Daj nam znać!