nav

Prowadzenie grupy na FB jako firma

Masz firmę i chcesz cieszyć się wysokimi zyskami, dlatego stworzyłeś jej profil m.in. na Facebooku? Świetnie. Pierwszy krok za Tobą. Prowadzenie mediów społecznościowych to podstawowe działanie pozwalające na dotarcie do szerokiego grona odbiorców.

Musisz jednak wiedzieć, że nieumiejętne zarządzanie publikacjami, nie przyniesie zamierzonego efektu. Warto zatem zapisać się na szkolenia z social media i dowiedzieć się, jak wygląda profesjonalna obsługa fanpage’a. W Creative Answer możesz uczestniczyć w nich online. Sprawdź naszą ofertę. A tymczasem zobacz, co zyskasz, biorąc udział w warsztatach.

Prowadzenie Facebooka firmowego – przypadkowość nie wchodzi w grę

Zapewne sam śledzisz strony przedsiębiorstw na FB, więc wiesz, jak one działają. Zazwyczaj widzisz na nich wpisy, które przykuwają Twoją uwagę i są ciekawe. Tak? No właśnie. Bo jesteś odbiorcą sprofilowanym. Specjaliści zajmujący się zarządzaniem kontem poznali Cię, zrozumieli Twoje pragnienia, oczekiwania i preferencje, a następnie na podstawie tych informacji odpowiednio dostosowali przekaz. I tak powinna przebiegać praca nad profilem firmowym. Bo profesjonalne prowadzenie kampanii na Facebooku musi być wolne od przypadku.

Publikując treści czy grafiki, które nie stanowią spójnej strategii i nie są sformatowane pod gusta konsumentów, nie osiągniesz sukcesu, nawet wtedy, kiedy ilość followersów będzie wysoka. Właśnie tego nauczą Cię kursy social media. A czego dokładnie w tym zakresie się dowiesz? Możesz liczyć na uzyskanie informacji o tym, jak:

  • zaplanować skuteczną koncepcję;
  • opracować spójność tematyczną;
  • poznać swoich klientów i ich potrzeby.

Jak tworzyć treści?

Chcesz sam zarządzać witryną swojego przedsiębiorstwa? Jeśli odbędziesz szkolenia z Facebooka, będziesz mógł podołać temu wyzwaniu. Kolejnym aspektem, który poruszy trener, jest sposób przygotowywania wpisów, redagowania tekstów oraz uatrakcyjniania ich odpowiednimi grafikami. Content musi być właściwie sformatowany. Musisz tego dokonać zarówno pod kątem algorytmów wyszukiwarki, jak i atrakcyjności dla odbiorcy.

Warsztaty wyposażą Cię w wiedzę, jak pisać artykuły, by były ciekawe i chętnie czytane, jakie sztuczki stosować (np. formułowanie chwytliwych nagłówków), a których trików unikać, żeby nie stracić wiarygodności (np. clickbaity). Poznasz podstawy optymalizacji treści zgodnie z zasadami SEO.

Odpowiednia obsługa mediów społecznościowych

Nie wystarczy stworzyć posta i udostępnić go na tablicy. Efektywnie prowadzony fanpage to także wybieranie odpowiednich godzin publikowania. Musisz je dostosować do trybu życia swoich potencjalnych odbiorców. Ważne, żebyś zamieszczał wpisy w godzinach, w których użytkownicy Twojego profilu będą akurat przeglądać internet.

Nie ma jednej złotej zasady, która wskaże Ci optymalną porę doby i dzień tygodnia. Wszystko zależy od rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności, branży i trybu życia modelowych klientów. Kursy z social media nauczą Cię poznawać preferencje konsumentów i dopasowywać do nich swoją aktywność prowadzenia Facebooka, a także sprawdzać zasięgi i weryfikować, jak w praktyce sprawdza się przyjęta strategia.

Podsumowanie

Jeśli chcesz, by Twoja firma osiągnęła sukces, nie powinieneś rezygnować z profilu na FB. Zarządzanie nim nie jest jednak łatwym zadaniem. Wymaga dysponowania wiedzą z zakresu marketingu, znajomości pewnych technik i umiejętności tworzenia ciekawych treści. Wszystkiego możesz się nauczyć. Nasze szkolenia z mediów społecznościowych wyposażą Cię w wiedzę umożliwiającą tworzenie skutecznych technik wzbudzania zainteresowania ofertą oraz działania perswazyjnego. Proponujemy zajęcia online i offline. Masz jakieś wątpliwości? Skontaktuj się z działem obsługi. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Wow!
Gratulujemy pierwszego kroku!

Teraz czas na nas 🙂 
Twój mail trafił na skrzynkę szczęśliwego wybrańca, który wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Do usłyszenia!
❤️ 

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu poprawienia jej dostępności, personalizacji, obsługi kont użytkowników, a także by zbierać dane dotyczące ruchu na stronie. Każdy może sam decydować o tym czy dopuszcza pliki cookies, ustawiając odpowiednio swoją przeglądarkę.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Twoja prywatność jest dla nas ważna

Właściciel serwisu gromadzi i przetwarza dane o użytkownikach (w tym dane osobowe) w celu realizacji usług za pośrednictwem serwisu. Dane są przetwarzane zgodnie z prawem i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.