UPC Eventy Traffic
Dni pełne atrakcji
Marketing UPC to nie tylko ulotki, które lądują w skrzynkach czy śledzące po internecie banerki. To także akcje specjalne, których organizacją w dużej mierze zajmujemy się my!
Zadanie agencji
Tym razem UPC postawiło przed nami nie lada zadanie – organizację eventów w 30 lokalizacjach. Celem eventów było zachęcenie potencjalnych Klientów do odwiedzenia Salonów UPC.
Eventy miały się odbywać weekendowo w trzech rodzajach lokalizacji: wolnostojących Salonach UPC, Salonach UPC w centrach handlowych oraz w Punktach Sprzedaży UPC zlokalizowanych na wyspach w CH.
Każdy rodzaj lokalizacji miał mieć dedykowane do jego warunków rozwiązania. Jak sobie z tym poradziliśmy?
3 rodzaje eventów
Biorąc pod uwagę specyfikę konkretnych Salonów, zaproponowaliśmy 3 rodzaje eventowych działań:
- UPC Pobudza do działania – na potrzeby, którego wyprodukowaliśmy soki z dedykowaną etykietą;
- Słodki Weekend UPC – na potrzeby, którego wyprodukowaliśmy watę cukrową w kolorach marki i zorganizowaliśmy weekend z fotobudką;
- Dzień Atrakcji UPC – w trakcie, którego animatorzy organizowali liczne konkursy i aktywacje dla dzieciaków.
Powyższe atrakcje miały być zachętą, by odwiedzić Salon UPC, zapoznać się z ofertą i podpisać umowę na zakup usług.
Pobudzające soczki
Na potrzeby akcji wyprodukowaliśmy trzy rodzaje smacznych owocowych soków, które rozdawaliśmy przybyłym do salonu potencjalnym Klientom. Każda buteleczka była brandowana nazwą akcji i logotypem UPC. Organizacja produkcji i logistyki do kilkunastu miast w Polsce była dużym wyzwaniem, ale dzięki wielkiemu zaangażowaniu Zespołu CA, wszystkie soczki dojechały na czas!
Atrakcje dla dzieci
Wiedząc, że rodzice przychodzą do CH wraz ze swoimi pociechami, zadbaliśmy o to, by dzieciaki miały ciekawe zajęcie w momencie, gdy rodzice zapoznają się z ofertą UPC.
Na dzieciaki czekał team animatorów, którzy rozdawali soczki i watę cukrową, robili dla dzieciaków zwierzątka z baloników, malowali im buźki oraz organizowali konkursy rysunkowe, w których można było wygrać uwielbianą przez dzieciaki maskotę UPC’eusza!
I dla dorosłych
Dorośli też mieli swoje atrakcje! Poza zapoznaniem się z ofertą UPC mogli rozwiązać prosty i zabawny QUIZ, po którym zostali nagrodzeni wybranym gadżetem UPC.
Działania Digitalowe
Na potrzeby promocji eventów stworzyliśmy 3 rodzaje landing page’y, do których kierowaliśmy z kampanii mediowych. Przygotowaliśmy reklamy w mediach społecznościowych, reklamy GDN, kampanię mailingową oraz kampanię push. Każdy rodzaj eventu miał również dedykowaną kreację reklamową, nawiązującą do czekających na odwiedzających Salony atrakcji.
Team UPCeusza
Działania digitalowe to nie wszystko! Chcąc dotrzeć do jak największej ilości osób, zaplanowaliśmy działania z uwielbianą przez dzieciaki i nie tylko, maskotą UPC, zwaną UPC’euszem!
UPC’eusz wraz z towarzyszącą mu hostessą rozdawali przechodniom ulotki i zachęcali do odwiedzenia zlokalizowanego w niedużej odległości Salonu.
Dodatkowo dla każdego z Salonów przygotowaliśmy materiały promujące akcję: plakaty oraz balony z logo.
Lista naszych zadań
- koncepcja kreatywna eventów
- organizacja atrakcji
- produkcja i logistyka soków i waty cukrowej
- rekrutacja hostess i animatorów
- kontakt z liderami UPC
- kontakt z CH i negocjacja warunków
- przygotowanie materiałów BTL
- przygotowanie materiałów digital
- przygotowanie materiałów social
- sesja fotograficzna i przygotowanie filmu podsumowującego eventy