UPC Eventy Traffic

Dni pełne atrakcji

Marketing UPC to nie tylko ulotki, które lądują w skrzynkach czy śledzące po internecie banerki. To także akcje specjalne, których organizacją w dużej mierze zajmujemy się my!

UPC Event Traffic Zestaw MAIN_920x669_Final
folio-bg

Zadanie agencji

Tym razem UPC postawiło przed nami nie lada zadanie – organizację eventów w 30 lokalizacjach. Celem eventów było zachęcenie potencjalnych Klientów do odwiedzenia Salonów UPC.

Eventy miały się odbywać weekendowo w trzech rodzajach lokalizacji: wolnostojących Salonach UPC, Salonach UPC w centrach handlowych oraz w Punktach Sprzedaży UPC zlokalizowanych na wyspach w CH. 

Każdy rodzaj lokalizacji miał mieć dedykowane do jego warunków rozwiązania. Jak sobie z tym poradziliśmy? 

3 rodzaje eventów

Biorąc pod uwagę specyfikę konkretnych Salonów, zaproponowaliśmy 3 rodzaje eventowych działań:

  • UPC Pobudza do działania – na potrzeby, którego wyprodukowaliśmy soki z dedykowaną etykietą;
  • Słodki Weekend UPC – na potrzeby, którego wyprodukowaliśmy watę cukrową w kolorach marki i zorganizowaliśmy weekend z fotobudką;
  • Dzień Atrakcji UPC – w trakcie, którego animatorzy organizowali liczne konkursy i aktywacje dla dzieciaków.

 

Powyższe atrakcje miały być zachętą, by odwiedzić Salon UPC, zapoznać się z ofertą i podpisać umowę na zakup usług.

 

Pobudzające soczki

Na potrzeby akcji wyprodukowaliśmy trzy rodzaje smacznych owocowych soków, które rozdawaliśmy przybyłym do salonu potencjalnym Klientom. Każda buteleczka była brandowana nazwą akcji i logotypem UPC. Organizacja produkcji i logistyki do kilkunastu miast w Polsce była dużym wyzwaniem, ale dzięki wielkiemu zaangażowaniu Zespołu CA, wszystkie soczki dojechały na czas! 

UPC Event Traffic Zestaw WWW_2300x510

Atrakcje dla dzieci

Wiedząc, że rodzice przychodzą do CH wraz ze swoimi pociechami, zadbaliśmy o to, by dzieciaki miały ciekawe zajęcie w momencie, gdy rodzice zapoznają się z ofertą UPC. 

Na dzieciaki czekał team animatorów, którzy rozdawali soczki i watę cukrową, robili dla dzieciaków zwierzątka z baloników, malowali im buźki oraz organizowali konkursy rysunkowe, w których można było wygrać uwielbianą przez dzieciaki maskotę UPC’eusza!

I dla dorosłych

Dorośli też mieli swoje atrakcje! Poza zapoznaniem się z ofertą UPC mogli rozwiązać prosty i zabawny QUIZ, po którym zostali nagrodzeni wybranym gadżetem UPC. 

Działania Digitalowe

Na potrzeby promocji eventów stworzyliśmy 3 rodzaje landing page’y, do których kierowaliśmy z kampanii mediowych. Przygotowaliśmy reklamy w mediach społecznościowych, reklamy GDN, kampanię mailingową oraz kampanię push. Każdy rodzaj eventu miał również dedykowaną kreację reklamową, nawiązującą do czekających na odwiedzających Salony atrakcji. 

UPC Event Traffic Zestaw WWW_2300x860

Team UPCeusza

Działania digitalowe to nie wszystko! Chcąc dotrzeć do jak największej ilości osób, zaplanowaliśmy działania z uwielbianą przez dzieciaki i nie tylko, maskotą UPC, zwaną UPC’euszem! 

UPC’eusz wraz z towarzyszącą mu hostessą rozdawali przechodniom ulotki i zachęcali do odwiedzenia zlokalizowanego w niedużej odległości Salonu. 

Dodatkowo dla każdego z Salonów przygotowaliśmy materiały promujące akcję: plakaty oraz balony z logo.  

Lista naszych zadań

  • koncepcja kreatywna eventów
  • organizacja atrakcji
  • produkcja i logistyka soków i waty cukrowej 
  • rekrutacja hostess i animatorów
  • kontakt z liderami UPC 
  • kontakt z CH i negocjacja warunków
  • przygotowanie materiałów BTL
  • przygotowanie materiałów digital
  • przygotowanie materiałów social
  • sesja fotograficzna i przygotowanie filmu podsumowującego eventy

Creative Answer odpowiadało za całościową organizację i logistykę eventów. Zorganizowanie 30 eventów wraz z produkcją materiałów reklamowych i giftów dla Klientów było dużym wyzwanie, ale kto jak nie my!