Szkolenia
  social media

Obecność w social media to teraz must have dla każdej marki! Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok - to miejsca, w których musi być ona obecna, by istniała w zbiorowej świadomości Klientów.

Social media dają niesamowitą okazję bycia ze swoimi odbiorcami tu i teraz! Ale trzeba wiedzieć jak to robić, by działania marki przynosiły benefity i nie powodowały sytuacji kryzysowych. Chcesz dowiedzieć się co robić aby być w trendach i jak nie popełnić socialowego  faux pa?

social

Facebook

Wróżono koniec temu portalowi, a jednak nadal istnieje i ma się dobrze. Wprawdzie obecnie FB jest w większości używany przez starszą grupę docelową, ale taki podział pozwala zróżnicować komunikację i dobrać odpowiedni kanał do interesującego nas targetu. 

Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

Aby pomóc Ci w podjęciu decyzji przygotowaliśmy krótki test. Odpowiedz na poniższe pytania „tak” lub „nie”:

  • Czy chcesz poznać potencjał i możliwości potężnego serwisu, jakim jest Facebook?
  • Czy zastanawiasz się nad założeniem firmowego fanpage lub już go masz, ale nie wiesz, jak go rozkręcić?
  • Czy jesteś ciekaw tego, jak tworzyć angażujące, wartościowe posty i być online?
  • Czy zależy Ci na pozyskaniu nowych fanów dla Twojego profilu firmowego?
  • Czy w Twojej firmie przydałaby się wiedza na temat tego, jak zdobyć lepsze zasięgi publikowanych postów?
  • Czy chcesz umieć sensownie, merytorycznie dyskutować z potencjalnymi i obecnymi klientami na Facebooku?
  • Czy masz świadomość, że dobrze byłoby wypromować witrynę firmową w social media?
  • Czy pragniesz zwiększyć konwersję i sprzedaż swoich produktów dzięki narzędziom, jakie udostępnia Facebook?
  • Czy chcesz wiedzieć, jak ocenić skuteczność prowadzonych działań?

Większość odpowiedzi jest na tak? 

Instagram

Zaczęliśmy jako istoty obrazkowe, zatoczyliśmy koło i znów od tekstu wolimy obrazy. Instagram daje olbrzymie możliwości dla contentu wizualnego czy to w postaci postów, stories czy tak ostatnio popularnych reels’ów. Jak przygotować i promować content, by trafił do Twojej grupy docelowej? Dowiesz się tego z naszego szkolenia! 

Szkolenie z Instagrama pomoże Ci:

  • przygotować i prowadzić angażujący profil  biznesowy na Instagramie,
  • zachować spójność przekazu i zbudować świadomość marki,
  • tworzyć ciekawe, zwracające uwagę odbiorców posty, reels’y i ISS
  • skutecznie używać hashtagów,
  • korzystać z wybranych programów do obróbki fotografii i animacji,
  • legalnie pozyskiwać followersów,
  • zwiększać zasięgi swoich postów,
  • planować publikację postów na Instagramie,
  • korzystać z danych o geolokalizacji w celu pozyskania klientów,
  • analizować i monitorować efekty podejmowanych działań.

Interesuje Cię profesjonalne szkolenie z Instagrama!

LinkedIn

To platforma, która ma prezentować profesjonalny wizerunek Twojej firmy jako wiarygodnego partnera biznesowego czy ciekawego pracodawcę. Publikowany tam content musi adresować oczekiwania użytkowników, dlatego powienien być tworzony indywidualnie z naciskiem na benefity lub sukcesy biznesowe Twojej marki. 

Jak je komunikować, by odnieść sukces? To i nie tylko to, zdradzimy Ci w trakcie szkolenia! 

Zdobędziesz wiedzę na temat:

  • specyfiki tego portalu i reguł nim rządzących,
  • kreowania wizerunku specjalisty i lidera w swojej branży,
  • umiejętnego rozbudowywania sieci kontaktów biznesowych,
  • sposobu włączenia profilu na LinkedIn w strategię wizerunkową Twojej firmy,
  • tworzenia merytorycznych treści, korespondujących z wizją i misją marki,
  • przygotowywania atrakcyjnych wizualnie publikacji, zwracających uwagę potencjalnych partnerów w biznesie,
  • wyszukiwania kontaktów: kandydatów na pracowników lub współpracowników,
  • budowania strategii komunikacji dla osób, zatrudnionych na poszczególnych szczeblach,
  • analizy podejmowanych działań.

 

Zainwestuj w profesjonalny profil swojej firmy!

Stacjonarnie lub online!

Działamy tak, by dopsować się do Twoich potrzeb, dlatego możesz u nas wybrać: 

  • szkolenia offline – realizowane w siedzibie Twojej firmy;
  • szkolenia online – przeprowadzane w całości zdalnie.

Aby uczestnicy mogli wynieść ze szkoleń jak najwięcej, 

  • wiedza teoretyczna poparta jest konkretnymi przykładami z życia;
  • przekazujemy dobre praktyki oraz działania, których firma powinna unikać; 
  • zdradzamy, zasady działania algorytmów;  
  • prezentujemy najnowsze trendy w mediach społecznościowych

Po ukończeniu szkolenia każdy z uczestników jest gotowy, by od razu zastosować zdobytą wiedzę w praktyce.

Gotowi na porządną dawkę socialowej wiedzy?

Creative Answer przeszkoli Ciebie i pracowników Twojej firmy z dowolnej platformy social media, na której planujesz obecność Twojej marki!

Chcesz więcej informacji?