Nespresso SMM

Wspieramy moc pozytywnych zmian

Nespresso dostarcza wyjątkową kawę do milionów domów na całym świecie, zapewniając swoim konsumentom jakość smaku jak w najlepszej kawiarni. Moc kawy może być rozumiana dosłownie, jako mocna dawka energii, ale również metaforycznie, jako siła napędową pozytywnych zmian. Takie zmiany, Nespresso wspiera na wielu polach, na zewnątrz, ale także i wewnątrz swojej organizacji.

W tym roku, po raz kolejny, marka przeprowadziła wśród swoich pracowników badanie ankietowe, mające na celu sprawdzić poziom ich zadowolenia oraz docenić tych, którzy są częścią pozytywnej zmiany.

NESPRESSO SMM Zestaw MAIN_920x669_Final_2
folio-bg

Zadanie agencji

Zadaniem agencji było przygotowanie materiałów marketingowych, wspierających 4 edycję kampanii, organizowanej przez dział HR, pod hasłem “Słowa mają moc”. Jak co roku, zachęcaliśmy pracowników Nespresso, do podzielenia się swoimi przemyśleniami na temat atmosfery w firmie i docenienia współpracowników, którzy zawsze chętnie służą wsparciem, inspirują lub potrafią dodać otuchy. 

 

Logotyp & Key Visual

Na potrzeby akcji przygotowaliśmy logotyp i key visual, który swoją kolorystyką i wesołymi ikonkami, miał przyciągnąć uwagę i zachęcić pracowników do wzięcia udziału w kampanii.

Platforma digitalowa

Przygotowaliśmy wewnętrzny landing page z zasadami udziału w aktywacji i udostępniliśmy formularz, poprzez który można było przekazać swoje słowa uznania koledze lub koleżance z pracy. Każdy, kto zalogował się w systemie, mógł wypełnić dowolną ilość formularzy, i tym samym przekazać swoje podziękowanie dowolnej liczbie osób. Stworzony przez nas landing page był kolorowy, intuicyjny i zachęcający do działania! Strona była dostępna w wersji desktopowej i mobilnej. 

NESPRESSO SlowaMajaMoc Zestaw WWW_2300x860

Promocja akcji

Zależało nam na tym, by słowa pozytywnego wsparcia płynęły szerokim strumieniem, dlatego zadbaliśmy o wypromowanie akcji, przygotowując m.in. plakaty informacyjne, które zawisły w ciągach komunikacyjnych firmy. 

Do tych, których nie mogliśmy “złapać” w offline, dotarliśmy drogą online’ową. Przygotowaliśmy serię mailingów promujących akcję, zachęcających do dołączenia, a także podsumowujących ilość nadesłanych podziękowań.

Z online'u do offline'u

Ilość wypełnionych formularzy przeszła nasze oczekiwania i czuliśmy, że nie możemy ich tak po prostu zostawić. Zatem, by  podkreślić wyjątkowość akcji, przelaliśmy digitalowe słowa na papier, wydrukowaliśmy je na personalizowanych kartkach i przekazaliśmy pracownikom. Kartki, jako namacalny dowód wdzięczności, zostały bardzo miło odebrane, ozdabiały biurka wyróżnionych osób i przypominały, że naprawdę warto pomagać innym i grać do jednej bramki.

Namacalne dowody wdzięczności

Tegoroczna akcja miała swoje miejsce w grudniu, który jest czasem wyjątkowym, bo świątecznym. Z tej okazji, Nespresso postanowiło połączyć kampanię Słowa Mają Moc z przekazaniem upominków świątecznych, którymi były przygotowane przez nas kosze ze smakołykami. Szczególnym prezentem była “świąteczna herbatka mocy”, której opakowanie nawiązywało do aktywacji i miało przypominać o tym, jak ważne i miłe jest okazywanie sobie nawzajem wdzięczności. 

My również jesteśmy wdzięczni Nespresso za kolejny wspólnie zrealizowany projekt! 

NESPRESSO SlowaMajaMoc Zestaw WWW_2300x8602

Creative Answer odpowiadało za całościową realizację akcji, w tym opracowanie logotypu i key visuala, przygotowanie grafik i multimediów, produkcję materiałów drukowanych, oraz zakup i dystrybucję świątecznych upominków.