Kamionkowska 1
Pracujemy dla developerów
Inwestycja przy Kamionkowskiej 1 to przykład efektywnie przeprowadzonej kampanii digitalowej, która spełniła, a nawet przerosła oczekiwania Klienta. Co należało do naszych zadań i jak się do tego przyczyniliśmy?
Zadanie agencji
Realizacja efektywnej komunikacji na portalu Facebook dla dewelopera Tryboń PPI. Celem działań był wzrost zainteresowania ofertą firmy oraz zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku warszawskim. W chwili prowadzenia kampanii był boom na rynku deweloperskim, dlatego nasze działania musiały wyróżniać się zarówno ciekawym konceptem, jak i propozycją skutecznych narzędzi, które pomogły nam osiągnąć zamierzony cel.
Planowanie
Droga do celu
- Umiejętnie przekierowaliśmy ruch z mediów społecznościowych na stronę www;
- Wykorzystaliśmy social media do zbierania leadów, które pomogły w realizacji kampanii sprzedażowo-wizerunkowej;
- Efektywnie zarządziliśmy niewielkim budżetem, wykorzystując go na efektywne narzędzia.
Efekty naszych działań
Klient odnotował znaczny wzrost sprzedaży mieszkań – od początku kampanii tylko na jednej inwestycji sprzedało się ponad 15 mieszkań, a mało znana inwestycja zanotowała zdecydowany wzrost zainteresowania.