Kamionkowska 1

Pracujemy dla developerów

Inwestycja przy Kamionkowskiej 1 to przykład efektywnie przeprowadzonej kampanii digitalowej, która spełniła, a nawet przerosła oczekiwania Klienta. Co należało do naszych zadań i jak się do tego przyczyniliśmy?  

TRYBON Kamionkowska Zestaw WWW_1137x9184
folio-bg

Zadanie agencji

Realizacja efektywnej komunikacji na portalu Facebook dla dewelopera Tryboń PPI. Celem działań był wzrost zainteresowania ofertą firmy oraz zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku warszawskim. W chwili prowadzenia kampanii był boom na rynku deweloperskim, dlatego nasze działania musiały wyróżniać się zarówno ciekawym konceptem, jak i propozycją skutecznych  narzędzi, które pomogły nam osiągnąć zamierzony cel. 

Planowanie

Głównym celem jaki sobie postawiliśmy było kierowanie użytkowników do strony www, gdziejasny sposób przekazywana była idea firmy, jej kluczowe benefity oraz przede wszystkim oferta. Facebook wykorzystaliśmy jako skuteczne narzędzie do pozyskiwania leadów. 

Droga do celu

  • Umiejętnie przekierowaliśmy ruch z mediów społecznościowych na stronę www;
  • Wykorzystaliśmy social media do zbierania leadów, które pomogły w realizacji kampanii sprzedażowo-wizerunkowej;
  • Efektywnie zarządziliśmy niewielkim budżetem, wykorzystując go na efektywne narzędzia. 

Efekty naszych działań

 

Klient odnotował znaczny wzrost sprzedaży mieszkań – od początku kampanii tylko na jednej inwestycji sprzedało się ponad 15 mieszkań, a mało znana inwestycja zanotowała zdecydowany wzrost zainteresowania. 

TRYBON Kamionkowska Zestaw WWW_2300x860

Creative Answer odpowiadało za planowanie i prowadzenie kampanii sprzedażowej oraz za przygotowanie materiałów graficznych.