Inwałd Park
Promujemy rozrywkę
Inwałd Park to największy kompleks rozrywki dla dzieci na południu Polski. Składa się z 6 zrzeszonych podmiotów: Park Miniatur, Dinolandia, Zamek Średniowiecza, Mini Zoo, Ogród Jana Pawła II, Hotel Łysoń.
Zadanie agencji
Naszym zadaniem było zwiększenie sprzedaży biletów dystrybuowanych online. By osiągnąć postawiony przed nami cel, zaplanowaliśmy zintegrowaną kampanię online i offline, która zakończyła się dużym sukcesem. Zwiększyliśmy sprzedaż biletów online rok do roku, przy tym samym budżecie reklamowym.
Wzrost sprzedaży o 168 %
Rok do roku! Jak to zrobiliśmy? Przeprowadziliśmy zintegrowaną kampanię – BTL i performance marketing. Zaplanowaliśmy media oraz stworzyliśmy ponad 500 różnych kreacji display – każda kreacja została odpowiednio dobrana do precyzyjnie wyselekcjonowanych grup docelowych.
Skuteczne działania mediowe
Do naszych zadań należała również analiza strony www (UX), dzięki której mogliśmy określić czy jej budowa będzie nas wspierać w realizacji postawionego celu. Dzięki optymalizacji mediów i różnorodności kreacji osiągnęliśmy bardzo wysoką konwersję. Radość z osiągniętego celu była podwójna – cieszyły się zarówno dzieciaki, jak i Klient 🙂