Front-O
Piękno tkwi w prostocie
Fronto to młoda firma meblarska łącząca nietypowy design oraz nowoczesną technologię.
Od czego zaczęliśmy?
Fronto to dość młoda, ale ambitna firma planująca swoją ekspansję na europejskim rynku meblarskim. By przygotować jej zespół do efektywnych działań, zaczęliśmy pracę przy projekcie od researchu konkurencji – jej komunikacji oraz procesów sprzedażowych, analizy biznesowej rynku oraz określenia grupy docelowej, z którą marka będzie się komunikować.
Logotyp & branding
Piękno tkwi w prostocie, dlatego stworzone przez nas logo jest minimalistyczne, lekko techniczne i subtelne w swojej kolorystyce, nawiązującej do naturalnych materiałów, z których wykonany jest produkt. Zależało nam na tym, by logotyp odzwierciedlał nowoczesne podejście marki zarówno do designu, jak i technologii produkcji.
WWW
Stworzenie strony www wymagało od nas dogłębnej analizy biznesowej rynku meblarskiego. Klientowi zależało na niestandardowych rozwiązaniach w zakresie UX.
Przeszliśmy przez każdy proces zamawiania i UX konkurencji, wyeliminowaliśmy to, co było niedoskonałe i stworzyliśmy jak najprostszy i atrakcyjny wizualnie UX oraz konfigurator produktu. Wyzwaniem była ogromna ilość parametrów oraz zmiennych i utrzymanie przy tym estetyki graficznej.