nav

Front-O

Piękno tkwi w prostocie

Fronto to młoda firma meblarska łącząca nietypowy design oraz nowoczesną technologię. Wchodząc na europejski rynek poprosiła nas o pomoc w przygotowaniu identyfikacji wizualnej oraz materiałów promujących markę. 

Fronto Zestaw MAIN_920x669_Final
folio-bg
Fronto Zestaw WWW (1)

Zadanie agencji:

Zadaniem Agencji było stworzenie identyfikacji wizualnej marki, odzwierciedlającej jej charakter, zbudowanie strony internetowej wraz z modułem sklepowym oraz wykonanie projektów 3D frontów szafek. 

Od czego zaczęliśmy?

Fronto to dość młoda, ale ambitna firma planująca swoją ekspansję na europejskim rynku meblarskim. By przygotować jej zespół do efektywnych działań, zaczęliśmy pracę przy projekcie od researchu konkurencji – jej komunikacji oraz procesów sprzedażowych, analizy biznesowej rynku oraz określenia grupy docelowej, z którą marka będzie się komunikować.

Fronto Zestaw WWW11
Fronto Zestaw WWW17

Logotyp & branding

Piękno tkwi w prostocie, dlatego stworzone przez nas logo jest minimalistyczne, lekko techniczne i subtelne w swojej kolorystyce, nawiązującej do naturalnych materiałów, z których wykonany jest produkt.  Zależało nam na tym, by logotyp odzwierciedlał nowoczesne podejście marki zarówno do designu, jak i technologii produkcji.

WWW

Stworzenie strony www wymagało od nas dogłębnej analizy biznesowej rynku meblarskiego. Klientowi zależało na niestandardowych rozwiązaniach w zakresie UX. 

Przeszliśmy przez każdy proces zamawiania i UX konkurencji, wyeliminowaliśmy to, co było niedoskonałe i stworzyliśmy jak najprostszy i atrakcyjny wizualnie UX oraz konfigurator produktu. Wyzwaniem była ogromna ilość parametrów oraz zmiennych i utrzymanie przy tym estetyki graficznej.

Fronto Zestaw WWW5
FRONTO Zestaw WWW_2300x860
Fronto Zestaw WWW14

Projekty 3D

Do naszych zadań należało również zaprojektowanie frontów szafek. Nasze studio 3D przygotowało set materiałów, które miały być wsparciem dla architektów. Wykonaliśmy nie tylko rendery samych szafek ale i wizualizacje, pokazujące produkt w gotowej aranżacji. 

FRONTO_Mockup fronty 1_2023 09 13

Creative Answer odpowiadało za przygotowanie identyfikacji wizualnej marki, tak, by mogła ona konkurować z graczami na rynku europejskim. Zadanie zostało wykonane na najwyższym poziomie, takim jak sama jakość produktów Front-O.

Zobacz inne projekty

Wow!
Gratulujemy pierwszego kroku!

Teraz czas na nas 🙂 
Twój mail trafił na skrzynkę szczęśliwego wybrańca, który wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Do usłyszenia!
❤️ 

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu poprawienia jej dostępności, personalizacji, obsługi kont użytkowników, a także by zbierać dane dotyczące ruchu na stronie. Każdy może sam decydować o tym czy dopuszcza pliki cookies, ustawiając odpowiednio swoją przeglądarkę.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Twoja prywatność jest dla nas ważna

Właściciel serwisu gromadzi i przetwarza dane o użytkownikach (w tym dane osobowe) w celu realizacji usług za pośrednictwem serwisu. Dane są przetwarzane zgodnie z prawem i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.