Front-O
Piękno tkwi w prostocie
Fronto to młoda firma meblarska łącząca nietypowy design oraz nowoczesną technologię.
Zadanie agencji:
Zadaniem Agencji było stworzenie identyfikacji wizualnej marki, odzwierciedlającej jej charakter, zbudowanie strony internetowej wraz z modułem sklepowym oraz wykonanie projektów 3D frontów szafek.
Od czego zaczęliśmy?
Fronto to dość młoda, ale ambitna firma planująca swoją ekspansję na europejskim rynku meblarskim. By przygotować jej zespół do efektywnych działań, zaczęliśmy pracę przy projekcie od researchu konkurencji – jej komunikacji oraz procesów sprzedażowych, analizy biznesowej rynku oraz określenia grupy docelowej, z którą marka będzie się komunikować.
Logotyp & branding
Piękno tkwi w prostocie, dlatego stworzone przez nas logo jest minimalistyczne, lekko techniczne i subtelne w swojej kolorystyce, nawiązującej do naturalnych materiałów, z których wykonany jest produkt. Zależało nam na tym, by logotyp odzwierciedlał nowoczesne podejście marki zarówno do designu, jak i technologii produkcji.
WWW
Stworzenie strony www wymagało od nas dogłębnej analizy biznesowej rynku meblarskiego. Klientowi zależało na niestandardowych rozwiązaniach w zakresie UX.
Przeszliśmy przez każdy proces zamawiania i UX konkurencji, wyeliminowaliśmy to, co było niedoskonałe i stworzyliśmy jak najprostszy i atrakcyjny wizualnie UX oraz konfigurator produktu. Wyzwaniem była ogromna ilość parametrów oraz zmiennych i utrzymanie przy tym estetyki graficznej.
Projekty 3D
Do naszych zadań należało również zaprojektowanie frontów szafek. Nasze studio 3D przygotowało set materiałów, które miały być wsparciem dla architektów. Wykonaliśmy nie tylko rendery samych szafek ale i wizualizacje, pokazujące produkt w gotowej aranżacji.