Dni Warszawy

Nowy wymiar targów

W dobie nowych technologii frekwencja na eventach targów mieszkaniowych znacząco spadła. Kojarzą się one z ogromnymi halami na obrzeżach miast, kolejkami po bilety i sztywną obsługągarniturach. W Creative Answer nie chcieliśmy iść utartymi ścieżkami, którymi jak pokazuje doświadczenie nie chcą chodzić osoby poszukujące nowego mieszkania.

Podeszliśmy więc do tematu nietypowo i zaprosiliśmy warszawiaków tam, gdzie lubią w lecie przebywać! Gdzie? Czytajcie dalej!   

folio-bg
DniWarszawy Zestaw MAIN_920x669_Final

Zadanie agencji

Stanęliśmy przed dużym wyzwaniem, stworzenia nowej, atrakcyjnej dla poszukujących mieszkania formuły targów. Z racji tego, że wydarzenie było zaplanowane w okresie letnim, zaproponowaliśmy Piknik Mieszkaniowy, którego motywem przewodnim była Warszawa, a wszystkie atrakcje nawiązywały do tego, co warszawiacy lubią robić najbardziej!  

Jak wyglądał piknik?

Na terenie pikniku zorganizowaliśmy: 

  • targ śniadaniowy 
  • występy artystyczne m.in. DJ WIKA, Kapela Czerniakowska 
  • aktywności sportowe m.in. gra w siatkówkę z Karolem Kłosem 
  • wystawa poświęcona Warszawie – jak wyglądała, jak wygląda i jak będzie wyglądać w przyszłości 
  • strefa książki – prezentująca tytuły powiązane z Warszawą 
  • atrakcje dla dzieci i dorosłych 
  • kino letnie – filmy o tematyce Warszawy 
  • spacery po Warszawie 
  • serwis rowerowy 
  • rozdawanie sadzonek roślin 
Dni Warszawy Zestaw WWW_2300x8602

Creative Answer odpowiadało za pozyskanie Partnerów Biznesowych wydarzenia, zbudowanie strategii komunikacji, zaplanowanie mediów off-line i on-line promujących wydarzenie, przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej, pozyskanie wszystkich zgód i pozwoleń z urzędów, pozyskanie Patronatów Merytorycznych, obsługa PR, pełna organizacja i logistyka wydarzenia, to główne, ale nie wszystkie zadania, którym sprostaliśmy.