Dni Warszawy
Nowy wymiar targów
W dobie nowych technologii frekwencja na eventach targów mieszkaniowych znacząco spadła. Kojarzą się one z ogromnymi halami na obrzeżach miast, kolejkami po bilety i sztywną obsługą w garniturach. W Creative Answer nie chcieliśmy iść utartymi ścieżkami, którymi jak pokazuje doświadczenie nie chcą chodzić osoby poszukujące nowego mieszkania.
Podeszliśmy więc do tematu nietypowo i zaprosiliśmy warszawiaków tam, gdzie lubią w lecie przebywać! Gdzie? Czytajcie dalej!
Zadanie agencji
Stanęliśmy przed dużym wyzwaniem, stworzenia nowej, atrakcyjnej dla poszukujących mieszkania formuły targów. Z racji tego, że wydarzenie było zaplanowane w okresie letnim, zaproponowaliśmy Piknik Mieszkaniowy, którego motywem przewodnim była Warszawa, a wszystkie atrakcje nawiązywały do tego, co warszawiacy lubią robić najbardziej!
Jak wyglądał piknik?
Na terenie pikniku zorganizowaliśmy:
- targ śniadaniowy
- występy artystyczne m.in. DJ WIKA, Kapela Czerniakowska
- aktywności sportowe m.in. gra w siatkówkę z Karolem Kłosem
- wystawa poświęcona Warszawie – jak wyglądała, jak wygląda i jak będzie wyglądać w przyszłości
- strefa książki – prezentująca tytuły powiązane z Warszawą
- atrakcje dla dzieci i dorosłych
- kino letnie – filmy o tematyce Warszawy
- spacery po Warszawie
- serwis rowerowy
- rozdawanie sadzonek roślin