Davines
Zrównoważone piękno
Davines to włoska marka profesjonalnych kosmetyków do włosów, której filozofią jest „zrównoważone piękno”. Marka kieruje się tą zasadą zarówno w zakresie tworzonych na bazie naturalnych składników produktów, jak i oferowanych w Akademii Davines usług. Jesteśmy dumni, że mogliśmy być częścią tego pięknego projektu.
Zadanie agencji
Zadaniem agencji było budowanie wizerunku marki w social media, jako eksperta w dziedzinie profesjonalnej pielęgnacji włosów – zarówno w domu, jak i w salonach fryzjerskich. Marka duży nacisk kładła na stosowane eko rozwiązania oraz działania promujące bioróżnorodność. Tworzona komunikacja miała na celu podkreślenie pro ekologicznych działań firmy, jakości produkowanych kosmetyków oraz promocję szkoleń fryzjerskich.
Davines Story
Prowadziliśmy komunikację na trzech profilach:
Fanpage marki Davines – komunikacja nt. produktów i filozofii zrównoważonego piękna;
Fanpage Akademii Davines – komunikacja nt. produktów, oferowanych szkoleń fryzjerskich i filozofii zrównoważonego piękna;
Profil ogólny Davines na Instagramie – komunikacja nt. produktów, fryzjerskie inspiracje i filozofia zrównoważonego piękna.
Nie tylko content
Dodatkowo, prowadziliśmy działania kampanijne, mające na celu promowanie szkoleń i warsztatów fryzjerskich w Akademii Davines. Organizowaliśmy rownież współpracę z mikro influencerkami oraz prowadziliśmy okazjonalne konkursy dla fanów marki.