Davines

Zrównoważone piękno

Davines to włoska marka profesjonalnych kosmetyków do włosów, której filozofią jest zrównoważone piękno”. Marka kieruje się tą zasadą zarównozakresie tworzonych na bazie naturalnych składników produktów, jak i oferowanychAkademii Davines usług. Jesteśmy dumni, że mogliśmy być częścią tego pięknego projektu.  

DAVINES Zestaw MAIN_920x669_Final
folio-bg

Zadanie agencji

Zadaniem agencji było budowanie wizerunku marki w social media, jako ekspertadziedzinie profesjonalnej pielęgnacji włosówzarówno w domu, jak isalonach fryzjerskich. Marka duży nacisk kładła na stosowane eko rozwiązania oraz działania promujące bioróżnorodność.

Tworzona komunikacja miała na celu podkreślenie pro ekologicznych działań firmy, jakości produkowanych kosmetyków oraz promocję szkoleń fryzjerskich. 

Davines Story

Prowadziliśmy komunikację na trzech profilach: 

Fanpage marki Davines – komunikacja nt. produktów i filozofii zrównoważonego piękna; 

Fanpage Akademii Davines – komunikacja nt. produktów, oferowanych szkoleń fryzjerskich i filozofii zrównoważonego piękna; 

Profil ogólny Davines na Instagramie – komunikacja nt. produktów, fryzjerskie inspiracje i filozofia zrównoważonego piękna. 

Nie tylko content

Dodatkowo, prowadziliśmy działania kampanijne, mające na celu promowanie szkoleń i warsztatów fryzjerskichAkademii Davines. Organizowaliśmy rownież współpracęmikro influencerkami oraz prowadziliśmy okazjonalne konkursy dla fanów marki.

DAVINES Zestaw WWW_2300x450

Creative Answer odpowiadało za strategię komunikacji w social media, tworzenie contentu, publikację oraz moderowanie dyskusji pod postami.