Cup of Tis
Projektujemy ze smakiem
Jesteśmy otwarci na współpracę z zagranicznymi markami, a projekt Cup of Tis stał się jednym z naszych ulubionych. Na potrzeby realizacji postawionego przed nami zadania poszerzyliśmy naszą wiedzę na temat organicznych ziołowych naparów, a potem stworzyliśmy dla marki smaczny content.
Zadanie agencji
Przygotowanie identyfikacji wizualnej portugalskiej marki Cup of Tis oraz materiałów marketingowych do digitalu: www oraz posty do kanałów social media.
Logo&branding
Marka Cup of Tis jest silnie związana z naturą i ziołowymi produktami, dlatego jej logo nie mogło być inne. Kolory i organiczne szkice roślin mają od razu budować skojarzenie z przyrodą i jej zbawiennymi darami. Font użyty w logotypie jest doskonałym uzupełnieniem i idealnie wpisuje się w organiczną koncepcję marki.
Opakowania produktów
Mieliśmy przyjemność zaprojektować również opakowania produktów Cup of Tis. Zależało nam na tym, by produkt wyróżniał się na półce, a jego szata graficzna informowała, że jest to produkt pochodzenia naturalnego. Stworzyliśmy komplet dedykowanych konkretnym smakom opakowań, które swoją kolorystyką przyciągały oko Klienta.
WWW & Social Media
Kolejnym etapem było stworzenie strony internetowej z modułem sklepowym. Strona graficznie została utrzymana w klimacie natury, a jej zawartość edukowała klientów na temat roślin, z których powstają organiczne herbatki Cup of Tis.
Przygotowaliśmy również materiały komunikacyjne do publikacji w mediach społecznościowych. Po naszej stronie było przygotowanie treści postów oraz grafik, a także koordynacja działań związanych z publikacją contentu.