Andjoy by Sodexo
Aplikacja Wellbeing
Grupa Sodexo to światowy lider w zakresie usług i produktów podnoszących jakość życia. Od ponad 50 lat jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność, zaangażowanie i zadowolenie pracowników oraz partnerów biznesowych. Idąc z duchem czasu i odpowiadając na oczekiwania pracowników, Sodexo stworzyło pierwszą w Polsce aplikację wellbeing Andjoy.
Zadanie agencji:
Zadaniem agencji było współtworzenie strategii komunikacji nowego produktu oraz przygotowanie materiałów sprzedażowych mających wesprzeć dział handlowy Sodexo w promowaniu nowej aplikacji wellbeing Andjoy by Sodexo.
Jak do tego podeszliśmy?
Zaczęliśmy od podstaw i działaliśmy zespołowo. Wspólnie z Klientem i agencją strategiczną wypracowaliśmy strategię komunikacji dla nowego produktu marki w obszarach B2B i B2C.
Następnie powstałe Big Idea przełożyliśmy na strategię i komunikację sprzedaży adresując potrzeby dwóch grup docelowych B2B: działów HR i punktów partnerskich Sodexo.
Jeden folder wiele informacji
Kolejnym krokiem było zaadaptowanie strategii na materiały sprzedażowe mające być wsparciem dla handlowców Andjoy. Stworzyliśmy, m.in. folder dla działów HR, którego zadaniem było dostarczenie niezbędnych informacji na temat nowego produktu oraz podkreślenie korzyści jakie po wdrożeniu Andjoy uzyska firma, dział HR oraz finalnie jego pracownik.
Synergia offline & online
Mając świadomość, że pracownicy działów HR są najważniejszą grupą docelową Andjoy, Sodexo stworzyło dla nich możliwość bezpłatnego wypróbowania aplikacji, a Creative Answer nadało temu formę i oprawę graficzną. Pakiet Startowy Andjoy przygotowaliśmy w formie eleganckiego pudełka z kodami dostępu do wypróbowania każdego z 3 filarów Andjoy: oferty sportowej #andsport, oferty rozrywkowej #andculture oraz oferty zdrowego odżywiania #andfood.
Aby wypróbować pakiet wystarczyło zarejestrować się na stworzonym przez nas landing page’u i zgłosić swój udział w testowaniu produktu. Połączenie działań offline i online miało na celu zmaksymalizowanie efektu WOW naszej grupy docelowej.
Nowy standard partnerstwa
Przygotowaliśmy folder dla Punktów Partnerskich informujący o nowym programie wellbeing dla klubów sportowo – rekreacyjnych. W czytelny ikonograficzny sposób przedstawiliśmy partnerom Sodexo korzyści wynikające z dołączenia do programu Andjoy oraz jak w 3 prostych krokach rozpocząć taką współpracę. Bogata oferta partnerska = zadowolony Klient.
Dedykowane manuale
Sodexo zależało, by user experience klienta był na jak najwyższym poziomie, dlatego też przygotowaliśmy onboarding użytkowników aplikacji w formie prezentacji step by step dla każdej z grup docelowych. Stworzone manuale miały pomóc łatwo zapoznać się z procesem korzystania z oferty wellbeing Andjoy.
Aby zmniejszyć barierę korzystania z serwisu i zaprezentować wszystkie jego funkcjonalności stworzyliśmy 3 manuale: dla klienta indywidualnego, dla działu HR i dla Punktów Partnerskich.
Identyfikacja wizualna
Stworzyliśmy również komplet materiałów brandingowych, mających na celu zakomunikowanie otwartości Punktów Partnerskich na użytkowników aplikacji Andjoy.
Przygotowaliśmy również pakiet podstawowych materiałów, takich jak: wizytówki, koperty, papier firmowy, stopki maili, etc.