nav

Jakie są formaty reklamowe na LinkedIn?

LinkedIn – najczęściej używany portal dla osób chcących nawiązywać biznesowe kontakty, by móc realizować zawodowe wyzwania, może być świetnym miejscem do wyświetlania reklam Twojej firmy. Zanim jednak rozszerzysz dotychczasową obsługę firmowego LinkedIn o tworzenie kampanii promocyjnej, zobacz, z jakich formatów reklamowych możesz skorzystać.

Profesjonalne prowadzenie LinkedIn – dlaczego warto w nie inwestować?

Kampanie reklamowe na portalu dla specjalistów są nieco droższe niż w przypadku innych mediów społecznościowych, lecz mogą Ci pozwolić na skuteczniejsze dotarcie do Twojej grupy docelowej. Użytkownicy LinkedIna to w większości osoby z wyższym wykształceniem, które chętnie publikują informacje na temat swoich stanowisk i miejsc pracy. Ponadto znaczna część profili należy do pracowników na stanowiskach kierowniczych, którzy podejmują kluczowe decyzje dotyczące wyboru kontrahentów. Jeżeli więc zaadresujesz do nich swoją reklamę, zyskasz pewność, że środki zostaną w całości przeznaczone na pozyskanie najistotniejszych klientów dla Twojej firmy.

Obsługa firmowego LinkedIna w praktyce

Aby dowiedzieć się, jak profesjonalnie prowadzić LinkedIn i prawidłowo skonfigurować kampanię reklamową, zapisz się na szkolenie z social media. Najlepsze rezultaty przynosi udział w kursie o formule warsztatowej, która umożliwi Ci samodzielne testowanie na komputerze opcji omawianych przez eksperta. Jeśli jednak nie masz czasu na to, by uczestniczyć w szkoleniu z social media, nie rezygnuj z prowadzenia profilu na LinkedIn. Zamiast tego spróbuj poszerzyć swoją wiedzę, czytając prasę branżową oraz serwisy o tematyce marketingowej. Jeśli jednak wolisz skupić się na prowadzeniu własnej firmy niż profilu na portalu dla profesjonalistów, powierz jego obsługę profesjonalnej agencji social media.

Formaty reklam na LinkedIn

Nawet jeżeli postanowiłeś powierzyć ekspertom prowadzenie firmowych portali społecznościowych, poznaj, jakie rodzaje reklam są dostępne na LinkedIn. Wiedza z tego zakresu pozwoli Ci bowiem łatwiej zrozumieć działania podejmowane przez agencję social media i skuteczniej zarządzać budżetem reklamowym. Spójrz więc na poniższą listę i sprawdź, z których formatów reklam możesz obecnie skorzystać.

Rodzaje akcji promocyjnych na LinkedIn

  1. Reklamy tekstowe

Wyświetlają się wyłącznie na ekranach komputerów, mają postać podlinkowanego tekstu.

  1. Treść sponsorowana

Jest widoczna na stronie głównej portalu – w kanale informacji wyświetlanym członkom Twojej grupy odbiorców. Sponsorowana treść pojawia się na ekranach komputerów oraz większości urządzeń mobilnych.

  1. Wiadomości InMail

Są to wiadomości sponsorowane, które trafiają bezpośrednio do skrzynek odbiorczych adresatów oraz mogą być wyświetlane po zalogowaniu się odbiorców na LinkedIn. Jeżeli chcesz skorzystać z opcji wzbogacenia wiadomości o grafikę, pamiętaj, że będzie ona widoczna tylko dla użytkowników komputerów.

  1. Reklamy dynamiczne

Pojawiają się na prawym pasku portalu i są widoczne dla zalogowanych użytkowników. Do tej grupy zaliczamy reklamy mające na celu pozyskanie nowych obserwujących, reklamy Spotlight i ogłoszenia promujące oferty pracy. Jeśli chcesz przedstawić swoją propozycję zatrudnienia osobom, które szukały informacji o pracownikach Twojej firmy, skorzystaj z możliwości opublikowania reklam dynamicznych w wynikach wyszukiwania.

Prowadzenie LinkedIn nie jest łatwe

Choć na najpopularniejszym portalu dla specjalistów są dostępne tylko cztery formaty reklam, wybór najodpowiedniejszego z nich wcale nie jest oczywisty. Stworzenie kampanii promocyjnej, która przyniesie oczekiwane rezultaty, wymaga doświadczenia i ciągłego aktualizowania wiedzy, ponieważ serwis często wprowadza zmiany w zasadach wyświetlania reklam oraz udostępnia nowe formaty.

Jeżeli więc chcesz zyskać pewność, że każda złotówka z Twojego budżetu na reklamy przyniesie wymierne wyniki, powierz prowadzenie LinkedIn ekspertom! Dzięki temu w pełni wykorzystasz potencjał reklamowy tkwiący w portalu i zyskasz czas niezbędny do rozwijania strategii swojej firmy.

Wow!
Gratulujemy pierwszego kroku!

Teraz czas na nas 🙂 
Twój mail trafił na skrzynkę szczęśliwego wybrańca, który wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Do usłyszenia!
❤️ 

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu poprawienia jej dostępności, personalizacji, obsługi kont użytkowników, a także by zbierać dane dotyczące ruchu na stronie. Każdy może sam decydować o tym czy dopuszcza pliki cookies, ustawiając odpowiednio swoją przeglądarkę.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Twoja prywatność jest dla nas ważna

Właściciel serwisu gromadzi i przetwarza dane o użytkownikach (w tym dane osobowe) w celu realizacji usług za pośrednictwem serwisu. Dane są przetwarzane zgodnie z prawem i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.