nav

Jak wykorzystać Linkedin w remarketingu?

LinkedIn to wszystkim dobrze znana platforma społecznościowa umożliwiająca dzielenie się swoim doświadczeniem zawodowym i tworzenie wirtualnego CV. Serwis ten zasługuje na uwagę również ze względu na możliwości marketingowe, jakie niosą ze sobą jego poszczególne funkcje. Specjaliści z naszej agencji social media Creative Answer z Warszawy w tym wpisie wyjaśniają, w jaki sposób możesz wykorzystać LinkedIn w remarketingu, by skutecznie przypomnieć klientom o swojej ofercie.

Jakie opcje LinkedIn umożliwiają działania remarketingowe?

LinkedIn remarketing

Na początku zacznijmy od wyjaśnienia, czym w ogóle jest remarketing, zwłaszcza że bardzo często jest on mylony z retargetingiem. To nic innego jak wyświetlanie reklam tekstowych lub graficznych użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili Twoją witrynę internetową, czy aplikację. Warto wiedzieć, że tego typu działania mogą być prowadzone nie tylko na stronach www, ale także w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, czy wspomniany już we wstępie LinkedIn.

Jeśli chcesz wykorzystać LinkedIn w remarketingu, Twoją uwagę powinny przykuć przede wszystkim dwie funkcje:

  • Matched Audiences – daje możliwość kierowania komunikatów do pracowników wybranych firm lub do osób, które były na Twojej witrynie, a także do importowania listy adresów e-mail i jej synchronizowania z danymi uzyskanymi z LinkedIn,
  • LinkedIn Insight Tag – pozwala na gromadzenie i wyświetlanie szczegółowych danych dotyczących adresatów kampanii remarketingowej.

Korzystając z powyższych opcji, możesz zoptymalizować grupę docelową, a także zebrać istotne informacje biznesowe na temat odbiorców (takie jak staż pracy, zajmowane stanowisko, czy nawet konkretne nazwy przedsiębiorstw, w których są zatrudnione poszczególne osoby).

Jakie korzyści można osiągnąć dzięki remarketingowi?

Jeśli zdecydowałeś się na prowadzenie profilu firmowego na LinkedIn, wówczas z powodzeniem możesz wykorzystać platformę do wyświetlania reklam przypominających użytkownikom o Tobie. Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy, ale zaproszenie klienta, który skorzystał już raz z oferty, do ponownego zakupu, jest o wiele prostsze niż pozyskanie nowego odbiorcy. Co więcej, umiejętnie wykorzystując funkcje reklamowe udostępniane przez LinkedIn, możesz też proponować kolejne produkty osobom, które do tej pory złożyły u Ciebie zamówienie.

Pozostałe korzyści płynące z profesjonalnie przeprowadzonego remarketingu to przede wszystkim:

  • możliwość bezpośredniego dotarcia do grupy docelowej, która jest zainteresowana Twoją branżą,
  • szansa na poinformowanie dotychczasowych konsumentów o trwających promocjach, a także o wprowadzeniu do asortymentu nowych produktów i usług,
  • dopasowanie działań do konkretnych celów, które zamierzasz osiągnąć,
  • wzmocnienie świadomości marki i jej upowszechnienie w umyśle klientów,
  • generowanie ruchu na stronie przekładającego się na zwiększenie zysków ze sprzedaży.
Korzyści remarketingu

Podsumowanie

Jak się okazuje, LinkedIn jest nie tylko potężnym narzędziem biznesowym, ale także platformą zapewniającą sporo możliwości w zakresie prowadzenia kampanii remarketingowych. Jeśli chcesz osiągnąć naprawdę satysfakcjonujące efekty, zgłoś się do naszej agencji social media Creative Answer, która zaproponuje Ci kompleksowe rozwiązania. Jednym z nich może być np. połączenie działań na LinkedIn i Facebooku, zwłaszcza że oba serwisy udostępniają wiele różnorodnych opcji umożliwiających docieranie do użytkowników. Zaufaj naszym specjalistom i przekonaj się, że profesjonalny remarketing może zwiększyć liczbę klientów i zdziałać prawdziwe cuda!

Wow!
Gratulujemy pierwszego kroku!

Teraz czas na nas 🙂 
Twój mail trafił na skrzynkę szczęśliwego wybrańca, który wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Do usłyszenia!
❤️ 

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu poprawienia jej dostępności, personalizacji, obsługi kont użytkowników, a także by zbierać dane dotyczące ruchu na stronie. Każdy może sam decydować o tym czy dopuszcza pliki cookies, ustawiając odpowiednio swoją przeglądarkę.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Twoja prywatność jest dla nas ważna

Właściciel serwisu gromadzi i przetwarza dane o użytkownikach (w tym dane osobowe) w celu realizacji usług za pośrednictwem serwisu. Dane są przetwarzane zgodnie z prawem i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.