nav

Dlaczego warto promować się na LinkedIn?

Rodzaje aktywności na LinkedIn
Użytkownicy LinkedIn w Polsce

LinkedIn jest jednym z ulubionych narzędzi wykorzystywanych przez HR-owców do znajdowania nowych pracowników. Portal ten skupia wokół siebie społeczność menedżerów i profesjonalistów, którym zależy na nawiązywaniu biznesowych kontaktów. Jego użytkownicy stanowią główny, lecz nie jedyny powód, dla którego warto uczynić z prowadzenia LinkedIn ważny element kampanii promującej firmę.

Profesjonalne prowadzenie LinkedIn zwiększało kiedyś szansę na otrzymanie od head huntera wiadomości z atrakcyjną propozycją pracy. Obecnie stwarza również możliwość pozyskania inwestora oraz przeprowadzenia skutecznej promocji firmy w Internecie. Zobacz, w jaki sposób korzystanie z bogatych funkcjonalności portalu pomoże Ci w realizacji Twoich biznesowych celów.

Korzystanie z mediów społecznościowych

Obsługa firmowego LinkedIn to… zbyt mało

A przynajmniej nie na tyle dużo, by móc w pełni dostrzec potencjał tkwiący w tym serwisie. Korzystanie z LinkedIn może Ci pomóc w pozyskaniu nowych klientów, zbudowaniu wizerunku eksperta w Twojej branży oraz nawiązaniu wartościowych relacji handlowych. To wszystko i o wiele więcej osiągniesz, ustawiając w serwisie zaawansowane opcje targetowania kampanii promocyjnych. Jeżeli czujesz, że obsługa reklam na portalu dla profesjonalistów nie jest Twoją mocną stroną, zapisz się na szkolenia z LinkedIn. Udział w nich pozwoli Ci zdobyć praktyczną wiedzę na temat efektywnego konfigurowania promocji i wyboru najlepszych formatów reklamy. Warto pamiętać o tym, że w wielu przypadkach płatne kampanie w LinkedIn umożliwiają osiągnięcie istotniejszych korzyści niż promocja w innych portalach społecznościowych.

Zobacz, na czym polega ich przewaga!

1. Limitowana liczba reklam

Stawki za wyświetlanie reklam na LinkedIn są wyższe niż w przypadku pozostałych portali społecznościowych, lecz dzięki temu zyskujesz unikalną wartość – efektywną, spersonalizowaną i limitowaną formę promocji. Jest nią InMail, czyli wiadomość wysyłana bezpośrednio do skrzynki odbiorczej użytkownika portalu, lecz nie częściej niż raz na dwa miesiące. Szacuje się, że profesjonaliści, którzy założyli konta na LinkedIn, otwierają co drugą reklamę InMail, co świadczy o jej imponującej efektywności.​​​​​​​

2. Dostęp do unikalnej grupy docelowej

Reklamując się na portalu zdominowanym przez średnią i wyższą kadrę menedżerską, pokazujesz swoją ofertę osobom decyzyjnym, od których zależy nawiązanie współpracy z Twoją firmą. Są to jednocześnie wykształceni i dobrze sytuowani specjaliści o dużym potencjale nabywczym. Inwestowanie środków w reklamę, która zwróci ich uwagę, może więc stanowić opłacalną oraz skuteczną metodę pozyskania nowych, wartościowych klientów. W zależności od założeń danej kampanii możesz ustawić widoczność reklam dla szerokiej grupy specjalistów lub wyselekcjonować wyłącznie osoby związane z daną branżą bądź reprezentujące wybrane przez Ciebie stanowisko.

3. Zaawansowane opcje targetowania

Zróżnicowanie kryteriów ustawiania kampanii promocyjnej to niewątpliwy atut serwisu LinkedIn z punktu widzenia marketingowca. Wykorzystując opcje udostępnione przez portal, możesz wyselekcjonować grupę docelową ze względu na następujące kryteria:

  • branża,
  • nazwa i wielkość firmy,
  • stanowisko,
  • frazy z elektronicznego CV,
  • geolokalizacja,
  • zakres wykonywanych obowiązków,
  • ukończone szkoły i zdobyte tytuły naukowe,
  • umiejętności,
  • wiek oraz płeć.

Targetowanie w LinkedIn to nie tylko precyzyjny sposób na dotarcie do wybranej grupy użytkowników serwisu, ale również sprawdzona metoda optymalizacji kosztów promocji. Dzięki niemu Twoja reklama nie będzie bowiem wyświetlana przypadkowym osobom, lecz wyłącznie użytkownikom spełniającym wszystkie kryteria założone w kampanii.

Choć podstawowa obsługa LinkedIn nie jest trudna…

…warto poświęcić czas na poznanie zaawansowanych funkcjonalności serwisu. Ich opanowanie pomoże Ci wybrać optymalny format reklamy i jej grupę docelową, co w połączeniu z efektywnością portalu znacznie zwiększy szanse na sukces Twojej kampanii promocyjnej.

Wow!
Gratulujemy pierwszego kroku!

Teraz czas na nas 🙂 
Twój mail trafił na skrzynkę szczęśliwego wybrańca, który wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Do usłyszenia!
❤️ 

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu poprawienia jej dostępności, personalizacji, obsługi kont użytkowników, a także by zbierać dane dotyczące ruchu na stronie. Każdy może sam decydować o tym czy dopuszcza pliki cookies, ustawiając odpowiednio swoją przeglądarkę.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Twoja prywatność jest dla nas ważna

Właściciel serwisu gromadzi i przetwarza dane o użytkownikach (w tym dane osobowe) w celu realizacji usług za pośrednictwem serwisu. Dane są przetwarzane zgodnie z prawem i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.