Tego typu podejście jest odpowiedzią na zachowanie konsumentów, którzy często korzystają z różnych kanałów komunikacji. Jeśli Twoja marka ma zaistnieć w świadomości grupy docelowej na dłużej, musisz docierać do niej zarówno w obszarze offline, jak i online.
współpracę z nami
wiele kompetencji
oparte o dane
współpracę z nami
wiele kompetencji
oparte o dane
Nie chodzi w niej o to, by być we wszystkich kanałach komunikacji jednocześnie, ale by dobrać je tak, żeby nawzajem się uzupełniały. Zanim zaczniemy pracę nad przyciągającą wzrok kreacją i porywającymi hasłami, zgłębiamy dane i definiujemy miejsca, w których są obecni przedstawiciele Twojej grupy docelowej. Następnie planujemy kampanię tak, by stale pojawiać się w ich naturalnym otoczeniu, a co za tym idzie, zadomowić się na stałe w ich świadomości.
Każda firma, która chce zaistnieć w świadomości swojej grupy docelowej, musi posiadać firmową stronę internetową, konta w mediach społecznościowych, a także prowadzić kampanie linków sponsorowanych, dbać o pozycjonowanie oraz optymalizację.
#stronyinternetowe #kampanieonline #sem #seo #kampaniedisplay #socialpaid #kampanielinkówsponsorowanych
Facebook, Instagram, YouTube, TikTok dają Ci wręcz nieograniczone możliwości budowania wizerunku Twojego brandu w sieci. Teraz to nie tylko posty statyczne, ale i Reels, Stories czy Live’y. Liczba narzędzi ciągle rośnie, a my pomożemy Ci je dopasować do języka komunikacji Twojej grupy docelowej.
#strategiakomunikacji #reels #copywriting #kampaniasocialmedia #socialmediamarketing
Jak to robimy? Łączymy sprawdzone rozwiązania BTL z innowacyjnymi technologiami w marketingu online, direct marketingu, działaniach trade oraz eventach. Skutkiem tego są kreatywne kampanie, których efekty przekraczają oczekiwane założenia.
#kampaniabtl #directmarketing #promocjekonsumenckie #trademarketing #eventy #PR #directmail #print #działaniain-store
Śmiało!
Zadaj nam pytanie, przywitaj się lub zaproś na kawę, w trakcie której opowiemy Ci, co zyskasz pracując z nami!
Wolisz bezpośredni kontakt?
Beata Okoń
New Business Manager
Serwis wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu poprawienia jej dostępności, personalizacji, obsługi kont użytkowników, a także by zbierać dane dotyczące ruchu na stronie. Każdy może sam decydować o tym czy dopuszcza pliki cookies, ustawiając odpowiednio swoją przeglądarkę.
Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.
Właściciel serwisu gromadzi i przetwarza dane o użytkownikach (w tym dane osobowe) w celu realizacji usług za pośrednictwem serwisu. Dane są przetwarzane zgodnie z prawem i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.