Prowadzenie Fanpage cena

Informowanie o produkcie i firmie jest formą komunikacji. Aby do niej doszło, należy używać tych samych kanałów komunikacji, co potencjalni i obecni klienci. Są nimi platformy social media. Z samego tylko Facebooka korzysta w Polsce kilkanaście milionów osób. Liczby te rosną - tak jak godziny spędzane w kanałach social mediowych - przez coraz bardziej powszechne korzystanie z urządzeń mobilnych ze stałym dostępem do Internetu.

Facebook to miejsce, w którym Twoja firma nie tylko pokazuje swoje produkty, ale nawiązuje dialog z klientem. Prowadzenie fanpaga wymaga przemyślanej strategii, konsekwencji i wysokiej jakości treści. Znamy się na mechanice Facebooka. Wiemy, które treści się sprawdzają zarówno podczas bieżącego publikowania na fanpagu, jak i przy realizowaniu działań płatnych, kierowanych do konkretnych grup odbiorców. Nasz cennik zawiera elementy stałe – za regularne publikacje na profilu firmowym – oraz zmienne, dotyczące indywidualnie realizowanych kampanii.

Podaj nam swój cel biznesowy, a my wesprzemy Cię w jego osiągnięciu. Cena kalkulowana jest na podstawie ilości wpisów (postów z grafikami), zakresu i typu kampanii oraz złożoności naszych usług dla Twojej firmy. Ceny stosowane za kampanie płatne są skorelowane z cennikiem reklam samego Facebooka. Elementy ceny zależą od czasu trwania działań, zasięgu geograficznego, ilości grafik, typu reklam, liczby zakładanych wyświetleń i innych zmiennych, które z Tobą ustalimy.