Jak odnaleźć influencera? 10 platform do współpracy


13 grudnia 2018

Influencer marketing to istotny trend, którego nie sposób lekceważyć. Współpraca z liderami opinii stała się powszechnym zjawiskiem, gdyż internetowi twórcy efektywnie angażują swoich odbiorców i nierzadko stanowią dla nich źródło poglądów. Jak można dowiedzieć się z ebooka „Influencer Marketing – praktycznie”,  już 83 procent czytelników blogów wierzy opiniom zamieszczanym na blogacha 33 procent internautów zakupiło pod wpływem zamieszczonych tam informacji dany produkt. Z kolei 82 procent marketerów sądzi, że największą korzyścią ze współpracy z influencerami jest dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej. Dane tego typu pokazują, że włączenie twórców internetowych w działania promocyjne realnie wpływa na odbiór marki i popularność produktu. Jednak sam zamysł współpracy to dopiero początek. Odnalezienie odpowiedniego influencera, który będzie pasował do naszego profilu jest wyzwaniem. Same statystyki to nie wszystko, dlatego warto dowiedzieć się więcej o kategoriach na jakich zna się twórca, na jakim poziomie angażuje fanów i czy oraz jak się o nim mówi. Gdzie zate

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Polecane produkty
Dane kontaktowe
Email
office@creativeanswer.pl

Telefon
+48 22 622 44 20

Adres
Altowa 34
02-386 Warszawa
Polska
Napisz do nas!
Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej!