Jak wykorzystać LinkedIn w remarketingu?


24 października 2019

LinkedIn to wszystkim dobrze znana platforma społecznościowa umożliwiająca dzielenie się swoim doświadczeniem zawodowym i tworzenie wirtualnego CV. Serwis ten zasługuje na uwagę również ze względu na możliwości marketingowe, jakie niosą ze sobą jego poszczególne funkcje. Specjaliści z naszej agencji social media Creative Answer z Warszawy w tym wpisie wyjaśniają, w jaki sposób możesz wykorzystać LinkedIn w remarketingu, by skutecznie przypomnieć klientom o swojej ofercie.

Jakie opcje LinkedIn umożliwiają działania remarketingowe?

LinkedIn remarketing

Na początku zacznijmy od wyjaśnienia, czym w ogóle jest remarketing, zwłaszcza że bardzo często jest on mylony z retargetingiem. To nic innego jak wyświetlanie reklam tekstowych lub graficznych użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili Twoją witrynę internetową, czy aplikację. Warto wiedzieć, że tego typu działania mogą być prowadzone nie tylko na stronach www, ale także w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, czy wspomniany już we wstępie LinkedIn.

Jeśli chcesz wykorzystać LinkedIn w remarketingu, Twoją uwagę powinny przykuć przede wszystkim dwie funkcje:

Korzystając z powyższych opcji, możesz zoptymalizować grupę docelową, a także zebrać istotne informacje biznesowe na temat odbiorców (takie jak staż pracy, zajmowane stanowisko, czy nawet konkretne nazwy przedsiębiorstw, w których są zatrudnione poszczególne osoby).

Jakie korzyści można osiągnąć dzięki remarketingowi?

Jeśli zdecydowałeś się na prowadzenie profilu firmowego na LinkedIn, wówczas z powodzeniem możesz wykorzystać platformę do wyświetlania reklam przypominających użytkownikom o Tobie. Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy, ale zaproszenie klienta, który skorzystał już raz z oferty, do ponownego zakupu, jest o wiele prostsze niż pozyskanie nowego odbiorcy. Co więcej, umiejętnie wykorzystując funkcje reklamowe udostępniane przez LinkedIn, możesz też proponować kolejne produkty osobom, które do tej pory złożyły u Ciebie zamówienie.

Pozostałe korzyści płynące z profesjonalnie przeprowadzonego remarketingu to przede wszystkim:

Korzyści remarketingu

Podsumowanie

Jak się okazuje, LinkedIn jest nie tylko potężnym narzędziem biznesowym, ale także platformą zapewniającą sporo możliwości w zakresie prowadzenia kampanii remarketingowych. Jeśli chcesz osiągnąć naprawdę satysfakcjonujące efekty, zgłoś się do naszej agencji social media Creative Answer, która zaproponuje Ci kompleksowe rozwiązania. Jednym z nich może być np. połączenie działań na LinkedIn i Facebooku, zwłaszcza że oba serwisy udostępniają wiele różnorodnych opcji umożliwiających docieranie do użytkowników. Zaufaj naszym specjalistom i przekonaj się, że profesjonalny remarketing może zwiększyć liczbę klientów i zdziałać prawdziwe cuda!

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Polecane produkty
Dane kontaktowe
Email
office@creativeanswer.pl

Telefon
+48 22 622 44 20

Adres
Altowa 34
02-386 Warszawa
Polska
Napisz do nas!
Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej!