Dlaczego warto promować się na LinkedIn?


29 stycznia 2019

Użytkownicy LinkedIn w PolsceLinkedIn jest jednym z ulubionych narzędzi wykorzystywanych przez HR-owców do znajdowania nowych pracowników. Portal ten skupia wokół siebie społeczność menedżerów i profesjonalistów, którym zależy na nawiązywaniu biznesowych kontaktów. Jego użytkownicy stanowią główny, lecz nie jedyny powód, dla którego warto uczynić z prowadzenia LinkedIn ważny element kampanii promującej firmę.

Profesjonalne prowadzenie LinkedIn zwiększało kiedyś szansę na otrzymanie od head huntera wiadomości z atrakcyjną propozycją pracy. Obecnie stwarza również możliwość pozyskania inwestora oraz przeprowadzenia skutecznej promocji firmy w Internecie. Zobacz, w jaki sposób korzystanie z bogatych funkcjonalności portalu pomoże Ci w realizacji Twoich biznesowych celów.

Obsługa firmowego LinkedIn to… zbyt małoKorzystanie z mediów społecznościowych

A przynajmniej nie na tyle dużo, by móc w pełni dostrzec potencjał tkwiący w tym serwisie. Korzystanie z LinkedIn może Ci pomóc w pozyskaniu nowych klientów, zbudowaniu wizerunku eksperta w Twojej branży oraz nawiązaniu wartościowych relacji handlowych. To wszystko i o wiele więcej osiągniesz, ustawiając w serwisie zaawansowane opcje targetowania kampanii promocyjnych. Jeżeli czujesz, że obsługa reklam na portalu dla profesjonalistów nie jest Twoją mocną stroną, zapisz się na szkolenia z LinkedIn. Udział w nich pozwoli Ci zdobyć praktyczną wiedzę na temat efektywnego konfigurowania promocji i wyboru najlepszych formatów reklamy. Warto pamiętać o tym, że w wielu przypadkach płatne kampanie w LinkedIn umożliwiają osiągnięcie istotniejszych korzyści niż promocja w innych portalach społecznościowych.

Zobacz, na czym polega ich przewaga!

1. Limitowana liczba reklam

Stawki za wyświetlanie reklam na LinkedIn są wyższe niż w przypadku pozostałych portali społecznościowych, lecz dzięki temu zyskujesz unikalną wartość – efektywną, spersonalizowaną i limitowaną formę promocji. Jest nią InMail, czyli wiadomość wysyłana bezpośrednio do skrzynki odbiorczej użytkownika portalu, lecz nie częściej niż raz na dwa miesiące. Szacuje się, że profesjonaliści, którzy założyli konta na LinkedIn, otwierają co drugą reklamę InMail, co świadczy o jej imponującej efektywności.​​​​​​​

2. Dostęp do unikalnej grupy docelowej

Reklamując się na portalu zdominowanym przez średnią i wyższą kadrę menedżerską, pokazujesz swoją ofertę osobom decyzyjnym, od których zależy nawiązanie współpracy z Twoją firmą. Są to jednocześnie wykształceni i dobrze sytuowani specjaliści o dużym potencjale nabywczym. Inwestowanie środków w reklamę, która zwróci ich uwagę, może więc stanowić opłacalną oraz skuteczną metodę pozyskania nowych, wartościowych klientów. W zależności od założeń danej kampanii możesz ustawić widoczność reklam dla szerokiej grupy specjalistów lub wyselekcjonować wyłącznie osoby związane z daną branżą bądź reprezentujące wybrane przez Ciebie stanowisko.

3. Zaawansowane opcje targetowania

Zróżnicowanie kryteriów ustawiania kampanii promocyjnej to niewątpliwy atut serwisu LinkedIn z punktu widzenia marketingowca. Wykorzystując opcje udostępnione przez portal, możesz wyselekcjonować grupę docelową ze względu na następujące kryteria:

Targetowanie w LinkedIn to nie tylko precyzyjny sposób na dotarcie do wybranej grupy użytkowników serwisu, ale również sprawdzona metoda optymalizacji kosztów promocji. Dzięki niemu Twoja reklama nie będzie bowiem wyświetlana przypadkowym osobom, lecz wyłącznie użytkownikom spełniającym wszystkie kryteria założone w kampanii.

Choć podstawowa obsługa LinkedIn nie jest trudna…

…warto poświęcić czas na poznanie zaawansowanych funkcjonalności serwisu. Ich opanowanie pomoże Ci wybrać optymalny format reklamy i jej grupę docelową, co w połączeniu z efektywnością portalu znacznie zwiększy szanse na sukces Twojej kampanii promocyjnej.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Polecane produkty
Dane kontaktowe
Email
office@creativeanswer.pl

Telefon
+48 22 622 44 20

Adres
Altowa 34
02-386 Warszawa
Polska
Napisz do nas!
Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej!