Czy znajdę swoich Klientów na LinkedInie?


12 września 2019

Jednym z największych i zarazem najprężniej rozwijających się serwisów społecznościowych wyspecjalizowanych w kontaktach biznesowych na chwilę obecną jest LinkedIn. To miejsce obowiązkowe nie tylko dla osób poszukujących pracy, ale także dla przedsiębiorców pragnących rozwijać swoją działalność. Sprawdź, jak szukać Klientów na LinkedInie, a także dowiedz się, jak w tej kwestii może Ci pomóc nasza profesjonalna agencja social media z Warszawy.

Sieć kontaktów jako potężne narzędzie biznesowe

O tym, że serwis LinkedIn daje możliwość założenia i prowadzenia profilu zawodowego, wiedzą już wszyscy. Ta międzynarodowa sieć stanowi idealne miejsce dla specjalistów z różnych dziedzin, którzy poszukują zatrudnienia. To właśnie za jej pośrednictwem headhunterzy wyszukują doświadczonych kandydatów, najczęściej do pracy w dużych, dynamicznie rozwijających się korporacjach. Nie wszyscy natomiast zdają sobie sprawę, że portal ten może też stanowić niezwykle przydatne narzędzie biznesowe, pozwalając, chociażby na wysyłanie wiadomości do użytkowników nieznajdujących się w Twojej sieci. Wykorzystując możliwości, jakie daje Ci LinkedIn, możesz:

Jak skutecznie szukać Klientów na LinkedInie?

Chcąc rozwijać swój biznes i docierać do nowych Klientów, w pierwszej kolejności warto zainwestować w profesjonalne prowadzenie fanpage firmowego. Wielu przedsiębiorców, zwłaszcza tych stawiających pierwsze kroki w kierowaniu swoją działalnością, nie zdaje sobie sprawy, że założony przez nich profil tak naprawdę jest ich wizytówką.

Dlatego, zanim w ogóle rozpoczniesz poszukiwanie Klientów, dobrze jest zadbać o to, aby Twoja strona wyglądała fachowo. Poza zdjęciem, na którym powinieneś wyglądać poważnie, warto też zwrócić uwagę na nagłówek, prezentowane informacje zawodowe oraz tło witryny. Dobrze jest też skupić się na podsumowaniu profilu. Powinno nie tylko zawierać przydatne wiadomości na temat oferowanych przez nas produktów, czy usług, ale także w inspirujący sposób angażować potencjalnego Klienta i zawierać wezwanie do działania CTA (tzw. Call to Action).

Jakie istnieją sposoby na pozyskiwanie Klientów na LinkedInie?

Chcąc odnieść sukces, należy przede wszystkim sukcesywnie rozszerzać kontakty. Jednocześnie trzeba pamiętać, że samo dodawanie osób do swojej sieci nie wystarczy. Najlepiej jest samodzielnie opracować strategię i ustalić, jakich Klientów chciałbyś pozyskać. Prowadząc działania, pod uwagę warto wziąć misję firmy oraz to, do kogo skierowane są Twoje produkty/ usługi. Krótko – ważna jest grupa docelowa. Być może jej określenie wyda Ci się zbędne i niepotrzebne, ale z całą pewnością szybko zauważysz rezultaty. Kiedy uda Ci się już rozszerzyć sieć kontaktów na LinkedIn, wówczas będziesz mógł kontaktować się z potencjalnymi odbiorcami. Dobrym pomysłem może być np. wysyłanie im co jakiś czas wiadomości elektronicznych z ofertą firmy, aktualnymi promocjami, atrakcyjnymi rabatami itp.

Podsumowanie

Jak się okazuje, LinkedIn to nie tylko miejsce, w którym odbywają się rekrutacje. Ta jedna z największych na świecie sieci społecznościowych umożliwia również pozyskiwanie klientów i budowanie kontaktów biznesowych. Jeśli szukasz specjalistów, którym będziesz mógł powierzyć efektywne prowadzenie LinkedIn, już teraz zachęcamy Cię do zapoznania się z ofertą przygotowaną przez naszą agencję social media Creative Answer z Warszawy.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Polecane produkty
Dane kontaktowe
Email
office@creativeanswer.pl

Telefon
+48 22 622 44 20

Adres
Altowa 34
02-386 Warszawa
Polska
Napisz do nas!
Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej!