Skąd wiedzieć, że dany influencer jest wiarygodny?


25 lutego 2019

Pojawienie się internetowych influencerów sprawiło, że prowadzenie social media zyskało nowy wymiar. Obecnie aktualizowanie firmowych profili i kampanii reklamowych już nie wystarczy – wiarygodność marki muszą potwierdzać opinie influencerów. Tylko skąd wiedzieć, który z nich jest wiarygodny dla potencjalnych klientów?

Agencja social media czy udział w szkoleniu – co wybrać?

Wybór odpowiedniego influencera to trudne zadanie, które wymaga dociekliwości, rzetelnego sprawdzenia opinii z branży oraz doświadczenia w nawiązywaniu współpracy z osobami wpływającymi na decyzje zakupowe innych ludzi. Laicy sądzą, że wystarczy sprawdzić liczbę użytkowników bloga lub fanów influencera w mediach społecznościowych. W rzeczywistości jednak takie dane mogą być niewystarczające lub mniej istotne od innych wskaźników wpływających na wiarygodność danej osoby. Jak zatem ustrzec się pomyłki? Zamiast próbować samodzielnie znaleźć influencera, zaufaj ekspertom. Możesz zdecydować się na współpracę z agencją social media, która ma doświadczenie w ocenianiu wiarygodności influencerów lub zdobywać wiedzę, zapisując się na kursy social media.

Które rozwiązanie jest lepsze? To zależy od Twojej chęci do nauki oraz czasu, w którym musisz znaleźć ambasadora marki. Jeżeli lubisz poznawać tajniki social media, szkolenia mogą stanowić dla Ciebie optymalną opcję. Udział w nich pomoże Ci poszerzyć wiedzę z zakresu profesjonalnego prowadzenia firmowych profili i ustawiania kampanii reklamowych, a także przyswoić informacje na temat sprawdzonych narzędzi do oceny wiarygodności influencerów.

Szkolenia z social media to także sposób na uzyskanie oszczędności – wystarczy raz zapłacić za kurs, by korzystać ze zdobytej wiedzy przez długi czas. Jeśli jednak nadmiar obowiązków nie pozwala Ci na samodzielne zgłębianie specyfiki portali społecznościowych, a konieczność znalezienia opiniotwórczego blogera jest coraz bardziej nagląca, skorzystaj z usług agencji social media. Warszawa jest miastem, w której działa najwięcej specjalistów od prowadzenia portali społecznościowych, więc z pewnością szybko znajdziesz odpowiednią firmę. Aby oszacować koszty związane z nawiązaniem współpracy, sprawdź dokładnie cennik prowadzenia social media i porównaj oferty.

Wiarygodny influencer na wagę złota

Jeżeli jednak nadal rozważasz samodzielne poszukiwanie influencera dla Twojej firmy, zobacz, na co zwrócić uwagę przy jego wyborze.

Jeśli wybrałeś już influencera, dowiedz się, jak wynegocjować z nim korzystne warunki współpracy. Informacje na ten temat możesz uzyskać podczas szkolenia z social media online. Dzięki niemu przekonasz się, jak ocenić rzeczywistą wartość usług świadczonych przez danego blogera i nie ulegniesz jego namowom na ustalenie zbyt wysokich stawek. Możesz też zapisać się na szkolenia z social media w formie offline, które umożliwią Ci zdobywanie wiedzy w dowolnym czasie. Niezależnie od tego, które rozwiązanie wybierzesz, pamiętaj o tym, by przed nawiązaniem współpracy z influencerem skorzystać z porad doświadczonych ekspertów.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Polecane produkty
Dane kontaktowe
Email
office@creativeanswer.pl

Telefon
+48 22 622 44 20

Adres
Altowa 34
02-386 Warszawa
Polska
Napisz do nas!
Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej!