Event promujący nową usługę UPC, okazał się dużym sukcesem!

Zadanie:

Poinformować mieszkańców Warszawy i Katowic o dostępności usługi Replay TV, która zrewolucjonizuje oczekiwania Polaków dotyczące możliwości telewizji.

Creative Answer:

W bardzo krótkim czasie wymyśliliśmy i zrealizowaliśmy mini eventy, które zachęcały do zapoznania się z nową usługą REPLAY TV. A jak się wyróżnić i zwrócić uwagę tych, którzy widzieli już prawie wszystko? To proste! Wystarczyło Postawić na atrakcję, której jeszcze mieszkańcy tych dużych wojewódzkich miast jeszcze nie widzieli i… nie posmakowali oraz nie poczuli 🙂 W miastach pojawiły się mobilne budki z aromatycznym popcornem. Zapach przyciągał ciekawskich, nietypowa promocja zwracała uwagę, popcorn kojarzył się z telewizją, a my przedstawialiśmy ofertę Replay TV.

replay_mapa_balon

Narzędzia:

+ mini eventy
+ koncepcja kreatywna
+ produkcja materiałów reklamowych
+ produkcja materiałów eksploatacyjnych
+ wynajem mobilnych budek z popcornem
+ branding
+ logistyka

 

upc_ulotka_a5_3bmin

Efekty:

Efekt naszych działań był jeden. Event promujący mały ekran, okazał się dużym sukcesem!

Jeżeli nie chcecie wierzyć nam na słowo, podajemy cyfry:

  • Ponad 12 000 rozdanych pudełek z popcornem
  • Co najmniej 9000 rozdanych balonów z logo
  • Niemal 20 000 rozdanych ulotek
  • Dzięki akcji promującej REPLAY TV dotarliśmy do prawie 20 000 osób!!!

foty1

 

 

Wyślij nam swoje zapytania

ANNA JUSZCZAK

Business Development Manager
+ 48 696 401 362
a.juszczak@creativeanswer.pl


Wyślij nam swoje zapytania

ANNA JUSZCZAK

Business Development Manager
+ 48 696 401 362
a.juszczak@creativeanswer.pl