Ciekawość. Pierwszy stopień do działania !

CZYLI JAK SKŁONIĆ KLIENTÓW DO ZAKUPU

1. ZADANIE

UŚWIADOMIĆ KLIENTOM, ŻE WYKORZYSTANIE ODPOWIEDNICH NARZĘDZI
POZWOLI ZBUDOWAĆ SKUTECZNY WIZERUNEK NA RYNKU PRACY.

  • GRUPA DOCELOWA / szczebel menadżerski i HR (firmy powyżej 100 pracowników, aktywnie rekrutujących oraz planujący rekrutacje),
  • INSIGHT / Im lepsza strategia wizerunkowa , tym łatwiej o najlepszych kandydatów na rynku pracy,
  • STRATEGIA / zaskoczyć odbiorców, prezentując im personalizowany, merytoryczny artykuł u lidera opinii branży HR (Magazyn Coaching)

2. ODPOWIEDŹ

NA POCZĄTEK ZASIALIŚMY CIEKAWOŚĆ.
OPIEKUN HANDLOWY WYKONYWAŁ
TELEFON DO SWOJEGO KLIENTA.

iphone

3. OFFLINE

KLIENT OTRZYMAŁ EGZEMPLARZ MAGAZYNU
ZE WSPOMNIANYM, PERSONALIZOWANYM
ARTYKUŁEM ORAZ DOŁĄCZONY KRÓTKI LIŚCIK:

ARTYUŁ ZNAJDOWAŁ SIĘ WEWNĄTRZ MAGAZYNU,
KTÓREGO OKŁADKA (SPERSONALIZOWANA)
PRZYPOMINAŁA OKŁADKĘ DOSTĘPNĄ W KIOSKACH.

Pomiędzy stronami umieściliśmy komplimentkę, która ułatwiała odnalezienie artykułu.

magazyn

ARTYKUŁ ZOSTAŁ STWORZONY W DUCHU
MERYTORYCZNYCH ARTYKUŁÓW
STANDARDOWO PUBLIKOWANYCH
W MAGAZYNIE. 

Adresaci byli przekonani, że to prawdziwy artykuł, jaki napisał magazyn „Coaching”. Personalizacja artyułu sprawiała, że poczuli się wyróżnieni i z ogromnym zainteresowaniem wczytywali się głębiej i głebiej…..

gazeta

4. ONLINE

RÓWNOCZEŚNIE DO POZOSTAŁEJ GRUPY
ODBIORCÓW ROZESŁANE ZOSTAŁY E-MAILE
Z LINKIEM DO STWORZONEGO PRZEZ NAS
PORTALU SKUTECZNY-HR.PL

mail

NA STRONIE CZEKAŁ NA KLIENTÓW ARTYKUŁ, 
KTÓRY PRZEDSTAWIAŁ ICH JAKO PRZYKŁAD FIRMY 
BUDUJĄCEJ POZYTYWNY WIZERUNEK
NA RYNKU PRACY, PRZY UŻYCIU
NARZĘDZI Z OFERTY GRUPY PRACUJ.

Opiekun wiedział, kto i kiedy kliknął w indywidualny link.   Mógł wtedy podjąć akcję i wykonać telefon do swojego Klienta, celem umówienia spotkania i szczegółowego omówienia oferty.

monitor

5. EFEKTY

PONAD 1/3 ADRESATÓW MAGAZYNU ZAMÓWIŁA PRODUKT WIZERUNKOWY

90% ODBIORCÓW E-MAIL ODZWIEDZIŁO LANDING PAGE

PRACUJ.PL ZANOTOWAŁ PONAD 25% WZROSTU SPRZEDAŻY PROMOWANEGO PRODUKTU W PORÓWNANIU Z ROKIEM POPRZEDNIM