KAMPANIA W SOCIAL MEDIACH DLA MARKI POOLS FACTORY

Zadanie:

Wsparcie sprzedaży jednego z krajowych liderów budowy oraz obsługi basenów. Celem działań przede wszystkim była zmiana postrzegania kategorii.
Baseny domowe są odbierane jako inwestycja bardzo droga i możliwa wyłącznie dla osób majętnych. Jednak oferta Pools Factory jest dostępna dla wielu osób. Właśnie dzięki
wieloletniemu doświadczeniu zespołu oraz efektywnemu łączeniu wielu technologii. Naszym celem było też aktywne wsparcie zakupów basenów w sezonie letnim.

Creative Answer:

Przede wszystkim skoncentrowaliśmy się w komunikacji na dostępności i niskich cenach basenów. Pobudzaliśmy wyobraźnię odbiorców, przypominaliśmy im marzenia o domu z basenem i jednocześnie łączyliśmy to z jasną informacją cenową. Fani Fan Page-u byli zaskoczeni, że impreza nad basenem w ich ogrodzie, wcale nie musi oznaczać ogromnych nakładów finansowych oraz, że jest osiągalna. Połączyliśmy marzenia z racjonalną komunikacją ceny.
+ lifestylowa komunikacja
+ jasna prezentacja benefitów marki Klienta
+ pobudzanie wyobraźni i łączenie tego z racjonalną komunikacją ceny
+ generowanie ruchu na stronie Klienta pochodzącego z Facebooka

pools_posty

 

Efekt naszych działań mógł być tylko jeden – Klient odnotował spory wzrost sprzedaży!


Wyślij nam swoje zapytania

ANNA JUSZCZAK

Business Development Manager
+ 48 696 401 362
a.juszczak@creativeanswer.pl