Inwał Park – kampania BTL wraz z Performance Marketing. Wzost sprzedaży o 168 % rok do roku.

inwald_park-top

Zintegrowana kampania online i offline osiągnęła sukces zwiększając sprzedaż biletów online rok do roku przy tym samym budżecie reklamowym.

inwald_park-large-photo

Obiekt

Inwałd Park to największy kompleks rozrywki dla wszystkich dzieci na południu Polski. Składa się on z 6 zrzeszonych podmiotów: Park Miniatur, Dinolandia, Zamek Średniowiecza, Mini Zoo, Ogród Jana Pawła II, Hotel Łysoń

Zadanie

Zadaniem agencji było zwiększenie sprzedaży biletów przez stronę internetową.
buy-ticket

buy-ticket1

Odpowiedź

Rozpoczęliśmy kompleksową realizację kampanii zintegrowanej (BTL i performance marketing)

Zaplanowaliśmy media, stworzyliśmy ponad 500 różnych kreacji materiałów display – każda kreacja została odpowiednio dobrana do precyzyjnie wysegmentowanych grup docelowych.

Do naszych zadań należało również przeanalizowanie strony www (UX) w celu zwiększenia efektywności naszych działań.

Dzięki optymalizacji mediów i kreacji osiągnęliśmy bardzo wysoką konwersję z naszej kampanii.

buy-ticket-baner

inwald_park-bottom

ipad

Wyślij nam swoje zapytania

ANNA JUSZCZAK

Business Development Manager
+ 48 696 401 362
a.juszczak@creativeanswer.pl