Na dobrych torach, czyli budujemy relację z akcjonariuszami.
Materiały informacyjne dla Grupy Trakcja.
btl + online
1. ZADANIE

GRUPA TRAKCJA, BĘDĄCA SPÓŁKĄ GIEŁDOWĄ, 
POPROSIŁA NAS O STWORZENIE RAPORTU ROCZNEGO
DLA AKCJONARIUSZY. 

  • GRUPA DOCELOWA / Grupę docelową stanowią obecni i potencjalni akcjonariusze spółki.
  • INSIGHT / Firma jest liderem w swojej branży. I tak właśnie powinna być postrzegana przez akcjonariuszy i jej klientów.
  • STRATEGIA / Do tej pory Raport Roczny, kojarzył się głównie z długimi i nudnymi tabelami, ciągnącymi się bez końca oraz zawiłymi tekstami zrozumiałymi tylko dla wąskiej grupy ludzi. Nowoczesna firma, jaką   jest Grupa Trakcja potrzebowała zupełnie nowej kreacji. Nowoczesnej i przystępnej, ale spójnej ze strategią i zbudowanej od nowa na podstawie istniejących już rozwiązań graficznych.

 

_zadanie

2. ODPOWIEDŹ

STWORZONY PRZEZ NAS MATERIAŁ
ZARÓWNO W WARSTWIE TEKSTOWEJ, 
JAK I GRAFICZNEJ ODDAWAŁ NAJISTOTNIEJSZE
ATRYBUTY FIRMY. 
DOŁOŻYLIŚMY STARAŃ, ABY  ODBIORCA
ODCZUŁ, ŻE GRUPA TRAKCJA TO GRUPA NOWOCZESNA,
DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCA SIĘ
 I WYKORZYSTUJĄCA W DZIAŁANIU
NAJNOWSZE OSIĄGNIĘCIA TECHNOLOGICZNE.

3. REALIZACJA
Drukowana wersja raportu rocznego w atrakcyjny sposób prezentowała najważniejsze fakty i szczegółowe wyniki spółki. Adresaci otrzymali przesyłkę zapakowaną w elegancką teczkę, razem z listem od prezesa oraz kartą USB. Karta po podłączeniu do komputera automatycznie otwierała raport w wersji elektronicznej.

_realizacja

RAPORT W FORMIE ELEKTRONICZNEJ
ZOSTAŁ UMIESZCZONY NA SPECJALNE STWORZONEJ STRONIE INTERNETOWEJ.
WZBOGACONY O ANIMACJĘ, W CIEKAWY DLA OKA SPOSÓB
PODKREŚLA DYNAMIKĘ ZMIAN, JAKIE PRZEZ CAŁY ROK ZASZŁY W SPÓŁCE.

_raport